דף הבית » כמה זמן בתנור » כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה בורקס?

בורקס הוא מלח מינרלי הנכרים באופן טבעי מהאדמה. הוא מורכב מנתרן, בורון, חמצן ומים. בורקס הוא חומר אבקתי לבן ששימש במשך מאות שנים לניקוי, כביסה ושימושים ביתיים אחרים. הוא משמש גם בכמה תהליכים תעשייתיים.

כיצד להשתמש בבורקס בתנור לניקוי

ניתן להשתמש בבורקס בתנור לניקוי. כדי להשתמש בו, מפזרים שכבה דקה של בורקס בתחתית התנור. לאחר מכן, השתמשו במטלית לחה כדי לפזר את הבורקס סביב התנור. הניחו לבורקס לשבת לפחות 30 דקות. לאחר 30 דקות, השתמשו במטלית לחה כדי לנגב את הבורקס וכל לכלוך או שומן שהשתחררו.

שימוש בבורקס כמנקה תנורים

ניתן להשתמש בבורקס כחומר לניקוי תנורים. כדי להשתמש בו, מפזרים שכבה דקה של בורקס בתחתית התנור. לאחר מכן, השתמשו במטלית לחה כדי לפזר את הבורקס סביב התנור. הניחו לבורקס לשבת לפחות 30 דקות. לאחר 30 דקות, השתמשו במטלית לחה כדי לנגב את הבורקס וכל לכלוך או שומן שהשתחררו.

שימוש בבורקס להסרת שומן וזוהמה

ניתן להשתמש בבורקס גם כדי להסיר שומן ולכלוך מהתנור. כדי להשתמש בו, מערבבים תמיסה של חלק אחד בורקס ושני חלקים מים. לאחר מכן, השתמש במטלית לחה כדי לפזר את התמיסה על התנור. תן לתמיסה לשבת לפחות 30 דקות. לאחר 30 דקות, השתמש במטלית לחה כדי לנגב את התמיסה וכל לכלוך או שומן שהשתחררו.

שימוש בבורקס להסרת כתמים

ניתן להשתמש בבורקס גם להסרת כתמים מהתנור. כדי להשתמש בו, מערבבים תמיסה של חלק אחד בורקס ושני חלקים מים. לאחר מכן, השתמש במטלית לחה כדי לפזר את התמיסה על האזור המוכתם. תן לתמיסה לשבת לפחות 30 דקות. לאחר 30 דקות, השתמש במטלית לחה כדי לנגב את התמיסה וכל לכלוך או שומן שהשתחררו.

כמה זמן בורקס צריך להישאר בתנור?

בורקס צריך להישאר בתנור לפחות 30 דקות. זה ייתן לבורקס מספיק זמן כדי לשחרר כל לכלוך או שומן שעלולים להיות נוכחים. לאחר 30 דקות, השתמשו במטלית לחה כדי לנגב את הבורקס וכל לכלוך או שומן שהשתחררו.

סיכום

בורקס הוא מלח מינרלי טבעי שניתן להשתמש בו לניקוי, כביסה ושימושים ביתיים אחרים. ניתן להשתמש בו גם בתנור לניקוי. כדי להשתמש בו, מפזרים שכבה דקה של בורקס בתחתית התנור. לאחר מכן, השתמשו במטלית לחה כדי לפזר את הבורקס סביב התנור. הניחו לבורקס לשבת לפחות 30 דקות. לאחר 30 דקות, השתמשו במטלית לחה כדי לנגב את הבורקס וכל לכלוך או שומן שהשתחררו. למידע נוסף על אופן השימוש בבורקס בתנור לניקוי, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן