דף הבית » כמה זמן בתנור » טחול בתנור – מדריך מקיף

טחול בתנור – מדריך מקיף

השאירו פרטים ונחזור מיד:

טחול בתנור – מדריך מקיף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה טחול בתנור?

טחול בתנור היא שיטת בישול מסורתית שנמצאת בשימוש במשך מאות שנים. זוהי דרך פשוטה וישירה להכין טחול, סוג של בשר איברים. תחילה מנקים את הטחול ולאחר מכן שמים בתבנית צלייה עם כמות קטנה של שומן או שמן. לאחר מכן מכניסים את התבנית לתנור שחומם מראש ומבשלים אותו עד שהטחול רך ומבושל.

למה לצפות כשמבשלים טחול בתנור

כשמבשלים טחול בתנור, אפשר לצפות שהטחול יהפוך רך ועסיסי. השומן או השמן המשמשים בתהליך הבישול יעזרו לשמור על הטחול לח וטעים. הטחול יקבל גם טעם מעט מעושן מהתנור.

היתרונות של בישול טחול בתנור

בישול טחול בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהטעם והמרקם של בשר האיבר הזה. זוהי גם דרך מאוד פשוטה וישירה להכין טחול. השומן או השמן המשמשים בתהליך הבישול עוזרים לשמור על הטחול לח וטעים. בנוסף, התנור עוזר לנעול את הטעם והמרקם של הטחול.

איך לבשל טחול בתנור

בישול טחול בתנור הוא תהליך פשוט וישיר. השלב הראשון הוא לנקות את הטחול. זה יכול להיעשות על ידי הסרת כל שומן או רקמת חיבור. לאחר ניקוי הטחול, יש להניח אותו בתבנית צלייה עם כמות קטנה של שומן או שמן. לאחר מכן יש להכניס את התבנית לתנור שחומם מראש ולבשל עד שהטחול רך ומבושל.

השוואה מהירה

שיטת בישול זְמַן טעם
טחול בתנור 30-45 דקות מעושן, עסיסי ונימוח

דעה אישית

גיליתי שבישול טחול בתנור הוא דרך מצוינת ליהנות מהטעם והמרקם של בשר האיבר הזה. השומן או השמן המשמשים בתהליך הבישול עוזרים לשמור על הטחול לח וטעים. בנוסף, התנור עוזר לנעול את הטעם והמרקם של הטחול. אני ממליץ בחום לנסות את שיטת הבישול הזו אם אתם מחפשים דרך פשוטה וישירה להכנת טחול. למידע נוסף על טחול בתנור, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן