דף הבית » כמה זמן בתנור » איך להכין צ'יפס טעים בתנור

איך להכין צ'יפס טעים בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך להכין צ'יפס טעים בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אתה צריך כדי להכין צ'יפס בתנור

הכנת צ'יפס בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מחטיף טעים מבלי לטגן אותם בשמן עמוק. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים וכמה דקות מזמנך. הנה מה שאתה צריך כדי להתחיל:

  • תפוחי אדמה
  • שמן
  • מלח
  • תבלינים אופציונליים (למשל אבקת שום, פפריקה וכו')

איך להכין צ'יפס בתנור

הכנת צ'יפס בתנור היא קלה ולוקחת רק כמה צעדים פשוטים. הנה איך לעשות את זה:

שלב 1: מחממים את התנור

מחממים את התנור ל-425 מעלות צלזיוס (220 מעלות צלזיוס). זוהי הטמפרטורה האופטימלית להכנת צ'יפס בתנור.

שלב 2: הכן את תפוחי האדמה

מתחילים בשטיפה וקילוף תפוחי האדמה. חותכים אותם לרצועות דקות, בעובי של כ-1/4 אינץ' (6 מ"מ). מניחים את תפוחי האדמה בקערה וזורקים אותם עם שמן, מלח וכל תבלינים אחרים שתרצו להשתמש בהם. מוודאים שתפוחי האדמה מצופים בצורה אחידה.

שלב 3: אופים את הצ'יפס

מורחים את הצ'יפס על תבנית אפייה בשכבה אחת. אופים 20 דקות, הופכים את הצ'יפס באמצע הדרך. הצ'יפס צריך להיות חום זהוב ופריך כשהם מוכנים.

שלב 4: מגישים

הגישו את הצ'יפס חם עם רוטב הטבילה האהוב עליכם. תהנה!

טיפים להכנת הצ'יפס הטוב ביותר בתנור

הכנת צ'יפס בתנור היא קלה, אבל יש כמה טיפים וטריקים שתוכלו להשתמש בהם כדי לוודא שהם יוצאים בצורה מושלמת בכל פעם. הנה כמה מהמועדפים שלנו:

השתמש בתפוחי אדמה הנכונים

לא כל תפוחי האדמה נוצרים שווים כשמדובר בהכנת צ'יפס. תפוחי אדמה רדומים הם הבחירה הטובה ביותר מכיוון שהם עמילניים ומחזיקים את צורתם בעת בישול. תפוחי אדמה יוקון גולד הם גם בחירה טובה.

אל תצטופף בתבנית האפייה

מוודאים שהצ'יפס פרוסים בשכבה אחת על תבנית האפייה. אם הם קרובים מדי, הם לא יהיו פריכים. אם אתה מכין הרבה צ'יפס, ייתכן שתצטרך להשתמש בשני ניירות אפייה.

הוסף תבלינים

אל תפחדו להתנסות בתיבולים שונים. אבקת שום, פפריקה וכמון הם כולם בחירה מצוינת. אתה יכול גם לנסות להוסיף עשבי תיבול כמו אורגנו או טימין לטעם מורכב יותר.

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן אני צריך לאפות את הצ'יפס?

ת: יש לאפות את הצ'יפס במשך 20 דקות ב-425°F (220°C). הפוך אותם באמצע כדי להבטיח בישול אחיד.

ש: האם אני יכול להשתמש בסוגים אחרים של תפוחי אדמה?

ת: כן, אתה יכול להשתמש בסוגים אחרים של תפוחי אדמה, אבל תפוחי אדמה רדומים ותפוחי אדמה יוקון זהב הם האפשרויות הטובות ביותר להכנת צ'יפס בתנור.

ש: האם אפשר להוסיף תבלינים אחרים?

ת: בהחלט! אל תהסס להתנסות עם תבלינים שונים כדי למצוא את הטעם המושלם עבור הצ'יפס שלך. אבקת שום, פפריקה וכמון הם כולם בחירה מצוינת.

בשורה התחתונה

הכנת צ'יפס בתנור היא דרך מצוינת ליהנות מחטיף טעים מבלי לטגן אותם בשמן עמוק. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים פשוטים וכמה דקות מזמנך. עם המרכיבים הנכונים וכמה טיפים פשוטים, תוכלו להכין את הצ'יפס המושלם בכל פעם!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן