דף הבית » כמה זמן בתנור » איך לבשל לזניה בתנור

איך לבשל לזניה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לבשל לזניה בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה אתה צריך כדי לבשל לזניה בתנור

בישול לזניה בתנור היא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. כדי להתחיל, תזדקק לכמה פריטים בסיסיים. ראשית, תזדקק לתבנית אפייה המתאימה לתנור. לזניה מבושלת בדרך כלל בתבנית אפייה בגודל 9×13 אינץ', אבל אתה יכול גם להשתמש בצלחת קטנה יותר אם אתה מעדיף. תצטרכו גם אטריות לזניה, רוטב לבחירתכם וכל מרכיב אחר שתרצו להוסיף ללזניה שלכם. לבסוף, תצטרכו גבינה על גבי הלזניה.

איך לבשל לזניה בתנור

ברגע שיש לך את כל המרכיבים שאתה צריך, זה הזמן להתחיל לבשל. מחממים את התנור ל-375 מעלות צלזיוס. לאחר מכן, מרחו שכבה דקה של רוטב בתחתית תבנית האפייה. מניחים שכבה של אטריות לזניה על הרוטב, ומורחים שכבה נוספת של רוטב על האטריות. הוסף כל מרכיב אחר שתרצה לכלול בלזניה שלך, כגון ירקות או בשר. הוסיפו את הלזניה בשכבת גבינה. חזרו על תהליך השכבות עד שמיציתם את כל המרכיבים. מקפידים לסיים בשכבת גבינה מעל. מכסים את הלזניה בנייר אלומיניום ומכניסים לתנור שחומם מראש. אופים את הלזניה במשך 30 דקות. לאחר 30 דקות, מסירים את נייר הכסף ואופים 15 דקות נוספות.

טיפים לבישול לזניה בתנור

כשמבשלים לזניה בתנור, יש לזכור כמה טיפים. ראשית, הקפידו להשתמש בכמות מספקת של רוטב. מעט מדי רוטב יכול להפוך את הלזניה יבשה ולא מעוררת תיאבון. שנית, הקפידו להשתמש בכמות מספקת של גבינה. גבינה עוזרת לקשר בין המרכיבים ומוסיפה טעם. לבסוף, הקפידו לכסות את הלזניה בנייר כסף לפני האפייה. זה יעזור ללזניה להתבשל בצורה אחידה וימנע ממנה להתייבש.

הגשת לזניה

לאחר האפייה של הלזניה, הניחו לה להתקרר 10 דקות לפני ההגשה. זה ייתן ללזניה זמן להתייצב ויקל על החיתוך. מגישים את הלזניה לצד סלט או לחם שום.

אחסון לזניה

אם נשארו לכם שאריות, אחסנו בכלי אטום במקרר. הלזניה תישמר עד 5 ימים במקרר. כדי לחמם מחדש, הכניסו את הלזניה לתנור בחום של 350 מעלות צלזיוס למשך 15-20 דקות, או עד שהיא מתחממת.

סיכום

בישול לזניה בתנור היא דרך מצוינת להכין ארוחה טעימה. עם כמה מרכיבים פשוטים וקצת זמן, תוכלו להכין לזניה טעימה שהמשפחה שלכם תאהב. למידע נוסף על בישול לזניה, עיין בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן