דף הבית » כמה זמן בתנור » איך לבשל דגים בתנור

איך לבשל דגים בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך לבשל דגים בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה שאתה צריך לדעת לפני שאתה מבשל דגים בתנור

בישול דגים בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לעמוד מעל הכיריים. אבל יש כמה דברים שכדאי לדעת לפני שמתחילים. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להפיק את המרב מהדגים המבושלים בתנור.

בחר את הדג הנכון

סוג הדג שתבחר יעשה הבדל גדול באופן שבו הוא מתבשל בתנור. בדרך כלל, דגים מוצקים יותר כמו סלמון, בקלה והליבוט הם הטובים ביותר לבישול בתנור. סוגי דגים אלו מחזיקים היטב את חום התנור ולא יתפרקו.

מכינים את הדג

לפני שתכניס את הדג לתנור, תרצה להכין אותו. התחל בטפיחת הדג עם נייר סופג. זה יעזור לדג להתבשל בצורה שווה יותר. אתה יכול גם לתבל את הדג במלח, פלפל, וכל תיבול אחר שאתה אוהב.

כמה זמן לבשל דגים בתנור

משך הזמן שלוקח לבשל דגים בתנור יהיה תלוי בסוג הדג ובגודל הפילה. בדרך כלל, תרצה לבשל את הדג במשך 10-15 דקות לכל אינץ' של עובי. אז אם יש לך פילה בעובי 1 אינץ', תרצה לבשל אותו במשך 10-15 דקות.

איזו טמפרטורה לבשל דגים בתנור

הטמפרטורה הטובה ביותר לבישול דגים בתנור היא 375 מעלות צלזיוס. טמפרטורה זו חמה מספיק כדי לבשל את הדג במהירות, אך לא כל כך חמה עד שהוא יתייבש.

השוואה מהירה

סוג דג זמן בישול טֶמפֶּרָטוּרָה
סלמון 10-15 דקות לכל אינץ' עובי 375°F
בַּקָלָה 10-15 דקות לכל אינץ' עובי 375°F
לְשׁוֹנָן 10-15 דקות לכל אינץ' עובי 375°F

טיפים לדג מבושל בצורה מושלמת

ברגע שאתה יודע כמה זמן לבשל דגים בתנור ואת הטמפרטורה הנכונה, יש כמה טיפים נוספים שכדאי לזכור כדי להבטיח דג מבושל בצורה מושלמת בכל פעם.

השתמש במחבת בטוחה לתנור

כאשר אתם מבשלים דגים בתנור, חשוב להשתמש בתבנית המתאימה לתנור. זה יבטיח שהמחבת לא תתעוות או תיסדק כשהיא חשופה לחום הגבוה של התנור.

בדוק את הטמפרטורה הפנימית

הדרך הטובה ביותר לוודא שהדג שלך מבושל היא לבדוק את הטמפרטורה הפנימית. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145°F. ניתן להשתמש במדחום לבשר כדי לבדוק את הטמפרטורה.

סיכום

בישול דגים בתנור הוא דרך מצוינת לקבל ארוחה טעימה מבלי לעמוד מעל הכיריים. אבל חשוב לדעת כמה זמן לבשל דגים בתנור, הטמפרטורה הטובה ביותר ועוד כמה טיפים כדי להבטיח דג מבושל בצורה מושלמת בכל פעם. עם המדריך הזה, תוכל לבשל דגים בתנור כמו מקצוענים. אם אתה רוצה ללמוד עוד על בישול דגים בתנור,בדוק את הסרטון הזה ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן