דף הבית » כל כמה זמן » משחקי הכס עונה 7: למה לצפות

משחקי הכס עונה 7: למה לצפות

השאירו פרטים ונחזור מיד:

משחקי הכס עונה 7: למה לצפות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

משחקי הכס עונה 7: למה לצפות

העונה השביעית המיוחלת של משחקי הכס סוף סוף כאן. לאחר הפסקה של שנתיים, מעריצי התוכנית יכולים סוף סוף לקבל את התיקון שלהם לדרמת ווסטרוס. אבל למה אנחנו יכולים לצפות מהעונה החדשה? הנה הצצה למה שמציע.

שובן של דמויות ישנות

העונה השביעית של משחקי הכס תראה את חזרתם של כמה פרצופים מוכרים. נראה את שובו של בראן סטארק (אייזק המפסטד-רייט), שנעדר מסוף העונה הרביעית. נראה גם את שובו של ליטלפינגר (איידן גילן), שנעדר מאז סיום העונה החמישית. דמויות נוספות שיעשו קאמבק כוללות את ג'נדרי (ג'ו דמפסי), בריק דונדאריון (ריצ'רד דורמר), והוט פאי (בן הוקי).

דמויות חדשות

העונה השביעית של משחקי הכס תציג גם כמה דמויות חדשות. נפגוש את Euron Greyjoy (Pilou Asbæk), השליט החדש של איי הברזל. נפגוש גם את נחשי החול, בנותיו של אוברין מרטל (פדרו פסקל). דמויות חדשות נוספות כוללות את אביו של סמוול טארלי (ג'ון בראדלי), רנדיל טארלי (ג'יימס פוקנר), ואחיו של סם, דיקון טארלי (טום הופר).

המלחמה על כס הברזל

העונה השביעית של משחקי הכס תראה את המלחמה על כס הברזל מגיעה לשיאה. עם סרסיי לאניסטר (לנה הדי) על כס הברזל, המתמודדים האחרים על כס המלכות יצטרכו להילחם על הסיכוי שלהם לשלוט בווסטרוס. דאינריז טארגאריין (אמיליה קלארק) תוביל את צבאה של Unsullied ו-Dothraki לווסטרוס, בעוד ג'ון סנואו (קיט הרינגטון) יוביל את כוחות הצפון. השניים יצטרכו להתמודד מול סרסיי ובני בריתה, הלאניסטרים והפרייז.

המלחמה על כס הברזל תכלול גם פלגים אחרים. הגרייג'ויז, המארטלים והטיירלים כולם יתמודדו על השלטון. גם ה-White Walkers יהוו איום גדול, כשהם צועדים לכיוון ווסטרוס. זה יהיה קרב על גורלו של וסטרוס, וזה יהיה קרב אפי.

למה לצפות מהעונה החדשה

העונה השביעית של משחקי הכס מבטיחה להיות עונה מרגשת. נראה את שובן של דמויות ישנות, הצגת דמויות חדשות, והמלחמה על כס הברזל מגיעה לשיאה. הנה כמה מהדברים שאנו יכולים לצפות מהעונה החדשה:

  • קרבות אפיים בין הפלגים השונים המתמודדים על כס הברזל.
  • שובם של בראן סטארק וליטלפינגר.
  • הצגת דמויות חדשות, כמו יורון גרייג'וי ונחשי החול.
  • ההולכים הלבנים צועדים לכיוון וסטרוס.
  • גורלו של וסטרוס נחרץ.

העונה השביעית של משחקי הכס מבטיחה להיות עונה מרגשת. כשהמלחמה על כס הברזל מגיעה לשיאה, וההליכים הלבנים צועדים לעבר ווסטרוס, זו בטוח תהיה עונה אפית. אז תתכוננו לעונה החדשה, והתכוננו לקרב על כס הברזל.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן