דף הבית » כל כמה זמן » מדוע כדאי לנקות את הארובה מדי פעם

מדוע כדאי לנקות את הארובה מדי פעם

השאירו פרטים ונחזור מיד:

מדוע כדאי לנקות את הארובה מדי פעם

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדוע כדאי לנקות את הארובה מדי פעם

ניקוי ארובות הוא חלק חשוב בתחזוקת הבית. חשוב לנקות את הארובה באופן קבוע כדי למנוע הצטברות מסוכנת של פיח וקריאוזוט, מה שעלול להוביל לשריפות ארובות. כמו כן, חשוב לבצע בדיקת ארובה עבור כל נזק או סתימה שעלולים לגרום לעשן לגבות לביתך.

מה זה קריאוזוט?

קריאוזוט הוא חומר שחור דמוי זפת שנוצר כאשר שורפים עצים באח או בתנור עצים. הוא דליק מאוד ועלול לגרום לשריפות ארובות אם לא מסירים אותו באופן קבוע. קריאוזוט מורכב משילוב של עשן, פיח וכימיקלים אחרים המשתחררים בעת שריפת העץ.

באיזו תדירות כדאי לנקות את הארובה?

מומלץ לנקות את הארובה מדי שנה, או לפחות כל שנתיים. זה יעזור למנוע הצטברות מסוכנת של קריאוזוט ופיח, וגם יעזור להבטיח שהארובה שלך תקינה.

כיצד לנקות את הארובה

ניקוי הארובה שלך אינו עבודה שאתה צריך לנסות לעשות בעצמך. חשוב להזמין מנקה ארובות מקצועי שיבצע עבורכם את העבודה. מטאטא ארובות מקצועי יוכל לבדוק את הארובה שלכם על כל נזק או סתימה, וכן יוכל להסיר כל קריאוזוט או פיח שהצטבר.

עצות בטיחות לניקוי ארובות

בעת ניקוי הארובה, חשוב לוודא שהעבודה מתבצעת בצורה בטוחה. ודא שמטאטא הארובות לובש את ציוד הבטיחות המתאים, כגון כובע קשיח, משקפי בטיחות וכפפות. כמו כן, חשוב לוודא שמטאטא הארובות משתמש בכלים ובטכניקות הנכונות לניקוי הארובה.

דעה אישית

ניקוי הארובה מדי פעם הוא חלק חשוב בתחזוקת הבית. חשוב לוודא שהארובה שלכם תקינה, ושכל הצטברות מסוכנת של קריאוזוט ופיח יוסרה. כמו כן, חשוב לוודא שהעבודה מתבצעת בצורה בטוחה, לכן הקפידו להזמין מנקה ארובות מקצועי שיבצע עבורכם את העבודה. למידע נוסף על ניקוי ארובות, אתה יכול לבדוק את הסרטון הזה ביוטיוב או למצוא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן