דף הבית » כל כמה זמן » כמה זמן תינוק צריך להניק?

כמה זמן תינוק צריך להניק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן תינוק צריך להניק?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי הנקה?

הנקה היא התהליך הטבעי של מתן תזונה לתינוק מחלב האם. זהו קשר מיוחד בין האם לתינוק שעוזר לספק לתינוק את החומרים המזינים הדרושים לו כדי לגדול ולהתפתח. הנקה מומלצת על ידי ארגון הבריאות העולמי (WHO) כמקור התזונה הטוב ביותר עבור תינוקות וילדים צעירים.

כמה זמן תינוק צריך להניק?

האקדמיה האמריקאית לרפואת ילדים (AAP) ממליצה להניק לתינוקות באופן בלעדי במשך ששת החודשים הראשונים לחייהם. לאחר מכן, ההנקה צריכה להימשך לפחות שנה אחת, ויותר אם הן האם והתינוק מוכנים.

יתרונות ההנקה

להנקה יתרונות רבים הן לאם והן לתינוק. עבור התינוק, חלב אם מספק את האיזון המושלם של חומרים מזינים ונוגדנים כדי לסייע בהגנה עליהם מפני מחלות. זה גם עוזר לקדם התפתחות מוחית בריאה ויכול להפחית את הסיכון להשמנה ולמחלות כרוניות אחרות. עבור האם, הנקה יכולה לעזור להפחית את הסיכון לסרטן השד והשחלות, כמו גם דיכאון לאחר לידה. זה יכול גם לעזור להפחית את הסיכון לסוכרת מסוג 2 ולמחלות לב.

השוואה מהירה

תועלת אִמָא תִינוֹק
תְזוּנָה איזון מושלם של חומרים מזינים ונוגדנים
בְּרִיאוּת סיכון מופחת לסרטן השד והשחלות, דיכאון לאחר לידה, סוכרת מסוג 2 ומחלות לב סיכון מופחת להשמנה ומחלות כרוניות אחרות

דעה אישית

כאמא, אני מאמינה שהנקה היא אחד הדברים הכי חשובים שאת יכולה לעשות לתינוק שלך. זהו קשר מיוחד שיכול לעזור לספק לתינוק שלך את התזונה שהוא צריך כדי לגדול ולהתפתח. זוהי גם דרך מצוינת להפחית את הסיכון לבעיות בריאותיות רבות הן לאם והן לתינוק. אני מאמינה שיש לעודד את כל האמהות להניק כל עוד הן יכולות ורוצים. למידע נוסף על הנקה, תוכל לבקר ביוטיוב לקבלת סרטונים מועילים ועצות.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן