דף הבית » כל כמה זמן » כמה זמן הייתה כל כהונה של דל ביבי נתניהו?

כמה זמן הייתה כל כהונה של דל ביבי נתניהו?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן הייתה כל כהונה של דל ביבי נתניהו?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מבוא

בנימין נתניהו, המכונה גם ביבי, מכהן כראש ממשלת ישראל מאז 2009. הוא ראש הממשלה המכהן הארוך ביותר בתולדות המדינה, לאחר שכיהן שלוש קדנציות רצופות. במאמר זה נעמוד על אורך כל אחת מכהונותיו של ביבי נתניהו בתפקיד.

כהונתו הראשונה של ביבי נתניהו (2009-2013)

כהונתו הראשונה של ביבי נתניהו החלה ב-2009, כשנבחר לראש ממשלת ישראל. בקדנציה זו התמקד בחיזוק ביטחון המדינה וכלכלתה. כמו כן פעל לשיפור היחסים עם ארה"ב ומדינות נוספות באזור. במהלך הקדנציה הזו פעל ביבי נתניהו גם לשיפור התשתיות ומערכת החינוך במדינה. הוא גם פעל לצמצום העוני ואי השוויון במדינה. כהונתו הראשונה של ביבי נתניהו הסתיימה ב-2013, לאחר ארבע שנים בתפקיד.

כהונתו השנייה של ביבי נתניהו (2013-2015)

ביבי נתניהו נבחר מחדש ב-2013, ותקופת כהונתו השנייה החלה זמן קצר לאחר מכן. במהלך הקדנציה הזו המשיך להתמקד בחיזוק ביטחון המדינה וכלכלתה. כמו כן פעל לשיפור היחסים עם ארה"ב ומדינות נוספות באזור. בנוסף פעל ביבי נתניהו לשיפור התשתיות ומערכת החינוך במדינה. הוא גם פעל לצמצום העוני ואי השוויון במדינה. כהונתו השנייה של ביבי נתניהו הסתיימה ב-2015, לאחר שנתיים בתפקיד.

כהונתו השלישית של ביבי נתניהו (2015-2019)

ביבי נתניהו נבחר מחדש לכהונה שלישית ברציפות בשנת 2015. במהלך הקדנציה הזו המשיך להתמקד בחיזוק ביטחון המדינה וכלכלתה. כמו כן פעל לשיפור היחסים עם ארה"ב ומדינות נוספות באזור. בנוסף פעל ביבי נתניהו לשיפור התשתיות ומערכת החינוך במדינה. הוא גם פעל לצמצום העוני ואי השוויון במדינה. כהונתו השלישית של ביבי נתניהו הסתיימה ב-2019, לאחר ארבע שנים בתפקיד.

השוואה מהירה

טווח אורך
קדנציה ראשונה 4 שנים
קדנציה 2 2 שנים
קדנציה שלישית 4 שנים

סיכום

בנימין נתניהו, המכונה גם ביבי, מכהן כראש ממשלת ישראל מאז 2009. הוא ראש הממשלה המכהן הארוך ביותר בתולדות המדינה, לאחר שכיהן שלוש קדנציות רצופות. במאמר זה, בדקנו את משך כל אחת מהקדנציות של ביבי נתניהו בתפקיד. כהונתו הראשונה נמשכה ארבע שנים, כהונתו השנייה נמשכה שנתיים, והקדנציה השלישית נמשכה ארבע שנים. בסך הכל, ביבי נתניהו מכהן כראש ממשלה כבר עשר שנים. בתקופת כהונתו פעל לחיזוק הביטחון וכלכלת המדינה, שיפור היחסים עם ארה"ב ומדינות נוספות באזור, שיפור התשתיות ומערכת החינוך במדינה וצמצום העוני ואי השוויון במדינה. למידע נוסף על ביבי נתניהו ותקופת כהונתו, אתה יכול לבקר ביוטיוב .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן