דף הבית » כל כמה זמן » כל מה שאתה צריך לדעת על קופה אמריקה

כל מה שאתה צריך לדעת על קופה אמריקה

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כל מה שאתה צריך לדעת על קופה אמריקה

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קופה אמריקה?

קופה אמריקה היא תחרות הכדורגל היבשתית הבינלאומית הוותיקה בעולם. זהו טורניר כדורגל בינלאומי לגברים בו מתמודדים נבחרות הגברים הבכירות של חברי קונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה (CONMEBOL). הטורניר מתקיים כל ארבע שנים והוא טורניר הכדורגל היוקרתי ביותר בדרום אמריקה. זהו גם אחד מטורנירי הכדורגל הבינלאומיים היוקרתיים בעולם.

היסטוריה של קופה אמריקה

טורניר הקופה אמריקה הראשון נערך ב-1916 בארגנטינה. זה היה ידוע במקור בתור אליפות דרום אמריקה והתמודדו על ידי ארבעת החברות המייסדות של CONMEBOL: ארגנטינה, ברזיל, צ'ילה ואורוגוואי. מאז, הטורניר נערך כל ארבע שנים, למעט 1942 ו-1946, כאשר לא נערך עקב מלחמת העולם השנייה. הטורניר גדל בגודלו ובפופולריותו עם השנים, כאשר מספר הנבחרות המשתתפות גדל מארבע עד שתים עשרה. ב-1993 הוזמנו מקסיקו וארצות הברית להשתתף בטורניר, מה שהפך אותו לפעם הראשונה בה הוזמנו קבוצות מחוץ לדרום אמריקה להתחרות.

פורמט של קופה אמריקה

טורניר הקופה אמריקה מחולק לשני שלבים: שלב הקבוצות ושלב הנוקאאוט. בשלב הקבוצות, 12 הקבוצות מחולקות לשלוש קבוצות של ארבע קבוצות כל אחת. כל קבוצה משחקת פעם אחת את שלוש הקבוצות האחרות בקבוצה שלה. שתי הקבוצות המובילות מכל קבוצה עולות לשלב הנוקאאוט, שם הן מתחרות בטורניר חיסול יחיד. הזוכה בטורניר מוכתר לאלוף.

קבוצות בקופה אמריקה

שתים עשרה הנבחרות המשתתפות בטורניר הקופה אמריקה הן ארגנטינה, בוליביה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, פרגוואי, פרו, אורוגוואי, ונצואלה, מקסיקו וארצות הברית.

פרסים בקופה אמריקה

לזוכה בטורניר קופה אמריקה מוענק גביע קופה אמריקה. לסגנית האלופה מוענק מדליית הכסף של קופה אמריקה. לנבחרת במקום השלישי מוענקת מדליית הארד של קופה אמריקה.

שאלות נפוצות

ש: באיזו תדירות מתקיים טורניר הקופה אמריקה?

ת: טורניר הקופה אמריקה מתקיים כל ארבע שנים.

ש: כמה קבוצות משתתפות בטורניר הקופה אמריקה?

ת: שתים עשרה קבוצות משתתפות בטורניר הקופה אמריקה.

ש: אילו מדינות נמצאות בטורניר הקופה אמריקה?

ת: המדינות המשתתפות בטורניר הקופה אמריקה הן ארגנטינה, בוליביה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, פרגוואי, פרו, אורוגוואי, ונצואלה, מקסיקו וארה"ב.

ש: אילו פרסים מוענקים לזוכה בטורניר הקופה אמריקה?

ת: למנצח בטורניר קופה אמריקה מוענק גביע קופה אמריקה. לסגנית האלופה מוענק מדליית הכסף של קופה אמריקה. לנבחרת במקום השלישי מוענקת מדליית הארד של קופה אמריקה.

סיכום

קופה אמריקה היא תחרות הכדורגל היבשתית הבינלאומית הוותיקה בעולם. זהו טורניר כדורגל בינלאומי לגברים בו מתמודדים נבחרות הגברים הבכירות של חברי קונפדרציית הכדורגל של דרום אמריקה (CONMEBOL). הטורניר מתקיים כל ארבע שנים והוא טורניר הכדורגל היוקרתי ביותר בדרום אמריקה. זהו גם אחד מטורנירי הכדורגל הבינלאומיים היוקרתיים בעולם. שתים עשרה הנבחרות המשתתפות בטורניר הקופה אמריקה הן ארגנטינה, בוליביה, ברזיל, צ'ילה, קולומביה, אקוודור, פרגוואי, פרו, אורוגוואי, ונצואלה, מקסיקו וארצות הברית. לזוכה בטורניר קופה אמריקה מוענק גביע קופה אמריקה. לסגנית האלופה מוענק מדליית הכסף של קופה אמריקה. לנבחרת במקום השלישי מוענקת מדליית הארד של קופה אמריקה. למידע נוסף, תוכל לבקר בוויקיפדיה למידע נוסף.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן