דף הבית » כל כמה זמן » כל מה שאתה צריך לדעת לכל הבנים: תמיד ולנצח עונה 2

כל מה שאתה צריך לדעת לכל הבנים: תמיד ולנצח עונה 2

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כל מה שאתה צריך לדעת לכל הבנים: תמיד ולנצח עונה 2

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה לכל הבנים: תמיד ולנצח?

To All The Boys: Always and Forever הוא הפרק השלישי והאחרון בסדרת הסרטים To All The Boys. הסדרה עוקבת אחר סיפורה של לארה ג'ין קובי, תלמידת תיכון שמוצאת את עצמה במשולש אהבה בין המאושפז של ילדותה, פיטר קווינסקי, לבין מושא האהבה החדש שלה, ג'ון אמברוז. הסרט הראשון, To All The Boys I've Loved Before, יצא לאקרנים ב-2018 וזכה להצלחה גדולה. הסרט השני, To All The Boys: PS I Still Love You, יצא לאקרנים ב-2020 והצליח בדיוק כמו הראשון. כעת, המעריצים ממתינים בקוצר רוח ליציאת הסרט השלישי והאחרון בסדרה.

מתי ישוחרר To All The Boys: Always and Forever?

To All The Boys: Always and Forever אמור לצאת לאקרנים ב-12 בפברואר 2021. הסרט יהיה זמין להזרמה בנטפליקס.

מה יקרה ב- To All The Boys: Always and Forever?

הסרט יעקוב אחר לארה ג'ין בזמן שהיא מנווטת את השנה האחרונה שלה בתיכון ומתכוננת לקולג'. היא תצטרך לקבל כמה החלטות קשות לגבי עתידה ומערכות היחסים שלה. האם היא תבחר להישאר עם פיטר או שהיא תסתכן בג'ון אמברוז? האוהדים יצטרכו לחכות ולראות.

מי בקאסט של To All The Boys: Always and Forever?

בסרט יככבו לאנה קונדור בתפקיד לארה ג'ין קובי, נואה סנטינאו בתפקיד פיטר קווינסקי, ג'ורדן פישר בתפקיד ג'ון אמברוז, ג'נל פאריש בתפקיד מרגוט קובי, אנה קתקרט בתפקיד קיטי קובי, רוס באטלר בתפקיד טרבור פייק, מדלן ארתור כריסטין, אמיליה ברנק בתפקיד ג'נבייב. , Trezzo Mahoro בתור לוקאס, Sarayu Blue בתור טרינה רוטשילד, וג'ון קורבט בתור ד"ר קובי.

מהם הפרקים של To All The Boys: Always and Forever?

To All The Boys: Always and Forever יכלול שמונה פרקים. הנה רשימה של הפרקים:

  • פרק 1: "הבוקר שאחרי"
  • פרק 2: "הנשיקה"
  • פרק 3: "הדייט"
  • פרק 4: "הריקוד"
  • פרק 5: "המכתב"
  • פרק 6: "הבחירה"
  • פרק 7: "The Goodbye"
  • פרק 8: "העתיד"

הפרקים יעקוב אחר לארה ג'ין בזמן שהיא מנווטת את השנה האחרונה שלה בתיכון ומקבלת כמה החלטות קשות לגבי עתידה. כל פרק יתמקד בהיבט אחר בחייה ובמערכות היחסים שלה.

למה מעריצים יכולים לצפות מכל הבנים: תמיד ולנצח?

המעריצים יכולים לצפות לסיפור מרגש ומחמם לב על אהבה, חברות ומשפחה. הסרט יחקור את המורכבות של מערכות יחסים ואת החשיבות של בחירה נכונה. הוא יכלול גם כמה מאותן דמויות מהסרטים הקודמים, כמו גם כמה דמויות חדשות. To All The Boys: Always and Forever בטוח יהיה סרט רגשי ומחמם לב שישאיר את המעריצים לרצות עוד. הסרט אמור לצאת לאקרנים ב-12 בפברואר 2021, אז סמנו את היומנים שלכם והתכוננו לחוויית סרט בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן