דף הבית » כל כמה זמן » בזיליקום מושקה מדי פעם: מדריך מקיף

בזיליקום מושקה מדי פעם: מדריך מקיף

השאירו פרטים ונחזור מיד:

בזיליקום מושקה מדי פעם: מדריך מקיף

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בזיליקום: עשב פופולרי

בזיליקום הוא עשב פופולרי המשמש בתבשילים רבים. הוא בן למשפחת הנענע ובעל טעם מתוק ומעט פלפל. הוא משמש לעתים קרובות במאכלים איטלקיים וים תיכוניים, כמו גם בפסטו ורטבים אחרים. בזיליקום הוא עשב תכליתי שניתן להשתמש בו בדרכים רבות ושונות.

איך להשקות בזיליקום

יש להשקות בזיליקום כל כמה זמן כדי לשמור עליו בריא וגדל. הדרך הטובה ביותר להשקות בזיליקום היא להשתמש במזלף או בצינור עם פיית ריסוס עדינה. השקה את האדמה סביב הצמח, לא את העלים. השקה את האדמה עד שהיא לחה אך לא רטובה. יש להשקות בזיליקום פעם או פעמיים בשבוע, תלוי במזג האוויר ובכמות אור השמש שהצמח מקבל.

דישון בזיליקום

יש להפרות בזיליקום כל כמה שבועות כדי להבטיח שהוא מקבל את החומרים המזינים שהוא צריך כדי לגדול. השתמש בדשן מאוזן שתוכנן במיוחד עבור עשבי תיבול. פעל לפי ההוראות שעל האריזה לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

גיזום בזיליקום

יש לגזום בזיליקום באופן קבוע כדי לשמור על בריאותו וכדי לעודד צמיחה חדשה. גזום את הצמח על ידי חיתוך הסנטימטרים העליונים של הגבעול. זה יעודד את הצמח לייצר יותר עלים. גזום את הצמח כל כמה שבועות כדי לשמור על בריאותו.

קציר בזיליקום

בזיליקום ניתן לקצור כאשר העלים גדולים מספיק לשימוש. קוטפים את העלים מהגבעול והשתמשו בהם טריים או יבשו אותם לשימוש מאוחר יותר. בזיליקום ניתן גם להקפיא לשימוש מאוחר יותר.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה תדירות
רִוּוּי פעם או פעמיים בשבוע
זִבּוּל כל כמה שבועות
קִצוּץ כל כמה שבועות
קְצִיר כשהעלים גדולים מספיק

דעתי האישית

אני מוצא שטיפול בבזיליקום הוא חוויה מתגמלת. זהו צמח שקל יחסית לטפל בו והתוצאות שוות את המאמץ. אני אוהב את הטעם של בזיליקום טרי ואת הארומה שהוא מוסיף למנות שלי. אני גם נהנה מתהליך קצירת העלים וייבושם לשימוש מאוחר יותר. טיפול בבזיליקום הוא דרך מצוינת להוסיף מעט ירוק לחיים שלך.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן