דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות תרנגולת מטילה?

באיזו תדירות תרנגולת מטילה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

. באיזו תדירות תרנגולת מטילה?

באיזו תדירות תרנגולת מטילה?

תרנגולות הן שכבות ביצים פוריות, והן יכולות להטיל עד ביצה אחת ביום. מספר הביצים המדויק שתרנגולת מטילה בפרק זמן נתון תלוי במגוון גורמים, כגון גזע, גיל, בריאות ועונה. באופן כללי, תרנגולות מטילות פחות ביצים בחורף מאשר בקיץ.

גורמים המשפיעים על ייצור ביצים

ישנם מספר גורמים שיכולים להשפיע על הרגלי הטלת הביצים של תרנגולת. גזע התרנגולת הוא אחד הגורמים החשובים ביותר. גזעים מסוימים, כמו האדום של רוד איילנד, ידועים בייצור הביצים הגבוה שלהם. גזעים אחרים, כמו ה- Silkie, אינם שוכבי ביצים פורה באותה מידה. גם גיל התרנגולת חשוב. תרנגולות בדרך כלל מטילות הכי הרבה ביצים כשהן בין גיל שנה לשנתיים. לאחר מכן, ייצור הביצים שלהם מתחיל לרדת. בריאות התרנגולת חשובה גם היא. אם תרנגולת חולה או לחוצה, היא עלולה להטיל פחות ביצים. לבסוף, העונה יכולה להשפיע על ייצור הביצים של התרנגולת. תרנגולות בדרך כלל מטילות פחות ביצים בחורף מאשר בקיץ.

כיצד להגביר את ייצור הביצים

אם אתה רוצה להגדיל את מספר הביצים שהתרנגולות שלך מטילות, יש כמה דברים שאתה יכול לעשות. ראשית, ודא שלתרנגולות שלך יש תזונה בריאה. ספק להם תזונה מאוזנת של דגנים, ירקות וחלבונים. שנית, ודא שלתרנגולות שלך תהיה גישה להרבה מים טריים. מים חיוניים לייצור ביצים. שלישית, ספק לתרנגולות שלך מקום נוח להטיל את הביצים שלהן. ודא שתיבות הקינון נקיות ויבשות. לבסוף, ספק לתרנגולות שלך הרבה אור. תרנגולות צריכות לפחות 14 שעות אור ביום כדי להטיל ביצים.

השוואה מהירה

גורם השפעה על ייצור ביצים
גֶזַע גזעים מסוימים הם שכבות ביצים פורה יותר מאחרים.
גיל תרנגולות בדרך כלל מטילות הכי הרבה ביצים כשהן בין גיל שנה לשנתיים.
בְּרִיאוּת אם תרנגולת חולה או לחוצה, היא עלולה להטיל פחות ביצים.
עונה תרנגולות בדרך כלל מטילות פחות ביצים בחורף מאשר בקיץ.

לסיכום, מספר הביצים המדויק שתרנגולת מטילה בפרק זמן נתון תלוי במגוון גורמים, כמו גזע, גיל, בריאות ועונה. כדי להגביר את ייצור הביצים, ודא שלתרנגולות שלך יש תזונה בריאה, גישה להרבה מים טריים, מקום נוח להטיל את הביצים והרבה אור. למידע נוסף על התדירות שבה תרנגולות מטילות ביצים, עיין בסרטון YouTube זה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן