דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות תינוקות פגים צריכים להניק?

באיזו תדירות תינוקות פגים צריכים להניק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות תינוקות פגים צריכים להניק?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי לידה מוקדמת?

לידה מוקדמת היא כאשר תינוק נולד לפני שבועות 37 להריון. פגים נמצאים בסיכון גבוה יותר לבעיות בריאותיות וזקוקים לטיפול נוסף. פגים עלולים להתקשות בנשימה, באכילה ובעלייה במשקל. הם עשויים גם להתקשות לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם ועשויים להיות מועדים יותר לזיהום.

מדוע הנקה חשובה לפגים?

הנקה חשובה לפגים מכיוון שהיא מספקת להם את החומרים המזינים הדרושים להם כדי לגדול ולהתפתח. חלב אם קל יותר לעיכול מאשר פורמולה ומכיל נוגדנים המסייעים בהגנה על תינוקות מפני זיהום. הנקה יכולה גם לעזור לפגים לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם ויכולה לעזור להם לעלות במשקל.

באיזו תדירות תינוקות פגים צריכים להניק?

תדירות ההנקה של פגים תלויה בגיל התינוק ובמשקל. בדרך כלל, פגים צריכים להניק 8-12 פעמים ביום. זה אומר שהם צריכים להאכיל כל 2-3 שעות. חשוב להאכיל פגים על פי דרישה, שכן ייתכן שהם יצטרכו להאכיל בתדירות גבוהה יותר מאשר תינוקות בלידה מלאה.

טיפים להנקה של פגים

הנקת פגים יכולה להיות מאתגרת, אבל יש כמה טיפים שיכולים לעזור.• ודא שהתינוק נמצא במצב נוח.• וודא שהתינוק ננעל בצורה נכונה.• אפשר לתינוק להאכיל כל עוד הוא צריך .• אם התינוק נרדם בזמן האכלה, העיר אותו בעדינות ועודד אותו להאכיל.• אם התינוק מתקשה להיצמד, נסה להשתמש במגן פטמות.• אם התינוק מתקשה להישאר ער, נסה את העור -מגע עם העור או שפשוף עדין של הגב. • אם התינוק מתקשה לינוק, נסה להדביק מעט חלב על שפתיו או להשתמש במשאבת חלב.

היתרונות של הנקה עבור פגים

הנקה יכולה לספק יתרונות רבים עבור פגים. חלב אם קל יותר לעיכול מאשר פורמולה ומכיל נוגדנים המסייעים בהגנה על תינוקות מפני זיהום. הנקה יכולה גם לעזור לפגים לווסת את טמפרטורת הגוף שלהם ויכולה לעזור להם לעלות במשקל. הנקה יכולה גם לעזור לפגים ליצור קשר עם אמהותיהם ויכולה לעזור להם להרגיש בטוחים ואהובים. למידע נוסף על היתרונות של הנקה לפגים, בקר ביוטיוב או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן