דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות עסק פטור צריך לדווח למס הכנסה?

באיזו תדירות עסק פטור צריך לדווח למס הכנסה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. באיזו תדירות עסק פטור צריך לדווח למס הכנסה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו עסק פטור?

עסק פטור הוא עסק שלא נדרש לשלם מסים על הכנסתו. זה כולל ארגונים מסוימים ללא מטרות רווח, ארגונים דתיים וגופים ממשלתיים. עסקים פטורים עדיין נדרשים לדווח על הכנסותיהם והוצאותיהם למס הכנסה (IRS).

מהי דרישת הדיווח לעסקים פטורים?

עסקים פטורים חייבים לדווח על הכנסותיהם והוצאותיהם למס הכנסה על בסיס קבוע. תדירות הדיווח תלויה בסוג העסק ובהיקף ההכנסה שהוא מייצר. בדרך כלל, עסקים פטורים חייבים להגיש דוח שנתי ל-IRS, כמו גם דוחות רבעוניים אם הכנסתם חורגת מסף מסוים.

דיווח שנתי

עסקים פטורים חייבים להגיש דוח שנתי למס הכנסה. דוח זה מכונה טופס 990 ויש להגישו עד ליום ה-15 של החודש החמישי לאחר תום שנת הכספים של העסק. לדוגמה, אם שנת הכספים של העסק מסתיימת ב-31 בדצמבר, יש להגיש את טופס 990 עד ה-15 במאי של השנה הבאה.

דיווח רבעוני

עסקים פטורים שמייצרים יותר מ-$200,000 בתקבולים ברוטו או שיש להם יותר מ-$500,000 בנכסים חייבים להגיש דוחות רבעוניים ל-IRS. דוחות אלו ידועים כטופס 990-T ויש להגישם עד ליום ה-15 של החודש הרביעי לאחר תום שנת הכספים של העסק. לדוגמה, אם שנת הכספים של העסק מסתיימת ב-31 בדצמבר, יש להגיש את טופס 990-T עד ה-15 באפריל של השנה הבאה.

איזה מידע נדרש בדוחות?

טופס 990 וטופס 990-T מחייבים עסקים לספק מידע על ההכנסות, ההוצאות, הנכסים, ההתחייבויות ומידע פיננסי אחר שלהם. הטפסים גם מחייבים עסקים למסור מידע על פעילותם, לרבות מספר העובדים, מספר המתנדבים ומספר חברי ההנהלה.

השוואה מהירה

טופס מועד אחרון להגשה מידע נדרש
טופס 990 היום ה-15 של החודש החמישי לאחר תום שנת הכספים של העסק הכנסות, הוצאות, נכסים, התחייבויות ומידע פיננסי אחר
טופס 990-T היום ה-15 של החודש הרביעי לאחר תום שנת הכספים של העסק הכנסות, הוצאות, נכסים, התחייבויות, פעילויות, מספר עובדים, מספר מתנדבים ומספר חברי דירקטוריון

מהם העונשים על אי הגשה?

עסקים פטורים שלא יגישו את הדוחות הנדרשים שלהם ל-IRS עשויים להיות כפופים לקנסות. העונשים על אי הגשה יכולים לכלול קנסות, ריבית ואפילו העמדה לדין פלילי. לעסקים פטורים חשוב לוודא שהם מגישים את הדוחות שלהם בזמן ושהמידע שהם מספקים מדויק.

סיכום

עסקים פטורים חייבים לדווח על הכנסותיהם והוצאותיהם למס הכנסה על בסיס קבוע. תדירות הדיווח תלויה בסוג העסק ובהיקף ההכנסה שהוא מייצר. בדרך כלל, עסקים פטורים חייבים להגיש דוח שנתי ל-IRS, כמו גם דוחות רבעוניים אם הכנסתם חורגת מסף מסוים. אי הגשת הדוחות הנדרשים עלולה לגרור קנסות, ולכן חשוב לעסקים פטורים לוודא שהם מגישים את הדוחות שלהם בזמן ושהמידע שהם מספקים מדויק. למידע נוסף על דרישות הגשת עסקים פטורים, בקר באתר האינטרנט של מס הכנסה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן