דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות ניתן לתת קונפידור?

באיזו תדירות ניתן לתת קונפידור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות ניתן לתת קונפידור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קונפידור?

קונפידור הוא קוטל חרקים מערכתי המשמש להדברת מגוון מזיקים, כולל כנימות, זבובים לבנים וקמח קמח. זהו קוטל חרקים רחב טווח, כלומר ניתן להשתמש בו כדי לשלוט במגוון רחב של מזיקים. זה גם יעיל נגד כמה מחלות פטרייתיות. Confidor זמין הן בצורות נוזליות והן בצורות גרגיריות ומוחל על האדמה או העלווה של הצמחים.

באיזו תדירות ניתן לתת קונפידור?

ניתן ליישם את Confidor בתדירות הנדרשת כדי להדביר מזיקים. עם זאת, חשוב לעקוב אחר הוראות התווית עבור המוצר הספציפי שבו אתה משתמש. בדרך כלל, יש למרוח את Confidor כל 7-14 ימים לקבלת התוצאות הטובות ביותר. חשוב לציין שקונפידור יכול להיות רעיל לחרקים מועילים, ולכן יש להשתמש בו בזהירות.

כיצד להשתמש ב-Confidor בבטחה

בעת שימוש ב-Confidor, חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות התווית. ללבוש ביגוד מגן, כגון שרוולים ארוכים ומכנסיים, וכפפות בעת מריחת המוצר. אין ליישם את המוצר בתנאי רוח או כאשר הטמפרטורות הן מעל 90 מעלות צלזיוס. אין למרוח את המוצר על צמחים פורחים, מכיוון שהוא עלול להיות רעיל לדבורים.

השוואה מהירה

מוצר טופס יישום תדירות
קונפידור נוזלי/גרגירי אדמה/עלווה 7-14 ימים

דעה אישית

השתמשתי בקונפידור להדברת מזיקים בגינה שלי ומצאתי שזה מאוד יעיל. חשוב לעקוב בקפידה אחר הוראות התווית ולהשתמש בה בזהירות, מכיוון שהיא עלולה להיות רעילה לחרקים מועילים. אמליץ להשתמש בקונפידור כחלק מתכנית משולבת לטיפול במזיקים, הכוללת שימוש בשיטות אחרות כמו הדברה תרבותית וביולוגית להפחתת אוכלוסיות המזיקים. למידע נוסף על שימוש בטוח ב-Confidor, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן