דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות נולד תינוק?

באיזו תדירות נולד תינוק?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות נולד תינוק?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

באיזו תדירות נולד תינוק?

ללדת תינוק הוא אירוע משנה חיים, וזה אירוע שאנשים רבים מצפים לו. אבל באיזו תדירות באמת נולדים תינוקות? התשובה תלויה במגוון גורמים, ביניהם הגיל הממוצע של יולדות לראשונה, מספר הילדים הממוצע למשפחה ושיעור הפריון הכולל של אוכלוסייה נתונה.

גיל ממוצע של אמהות בפעם הראשונה

הגיל הממוצע של יולדות לראשונה עלה בהתמדה בעשורים האחרונים. בארצות הברית, הגיל הממוצע של יולדות בפעם הראשונה הוא כיום 26.5 שנים. זה עלייה מגיל 24.9 בשנת 2000. במדינות אחרות, הגיל הממוצע של יולדות לראשונה גבוה אף יותר. בבריטניה, הגיל הממוצע של יולדות לראשונה הוא 28.8 שנים.

מספר ילדים ממוצע למשפחה

גם מספר הילדים הממוצע למשפחה נמצא בירידה בעשורים האחרונים. בארצות הברית, מספר הילדים הממוצע למשפחה עומד כעת על 2.4. מדובר בירידה מ-3.7 בשנת 1960. במדינות אחרות, מספר הילדים הממוצע למשפחה נמוך עוד יותר. בבריטניה, מספר הילדים הממוצע למשפחה עומד כעת על 1.9.

שיעור פוריות כולל

שיעור הפריון הכולל של אוכלוסייה נתונה הוא מספר הלידות לכל 1,000 איש. בארצות הברית, שיעור הפריון הכולל עומד כעת על 59.0. זה ירד מ-122.9 בשנת 1960. במדינות אחרות, שיעור הפריון הכללי נמוך עוד יותר. בבריטניה, שיעור הפריון הכולל הוא כעת 12.7.

סיכום

לסיכום, תדירות לידות התינוקות תלויה במגוון גורמים, ביניהם הגיל הממוצע של יולדות לראשונה, מספר הילדים הממוצע למשפחה ושיעור הפריון הכולל של אוכלוסייה נתונה. בממוצע, תינוקות נולדים בתדירות נמוכה יותר ממה שהיו בעבר בשל מגוון גורמים. כדי ללמוד עוד על תדירות לידות תינוקות, בדוק את הסרטון הזה ומצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן