דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות מתעדכן Google Earth?

באיזו תדירות מתעדכן Google Earth?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות מתעדכן Google Earth?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה Google Earth?

Google Earth הוא כלי רב עוצמה לחקר העולם. זוהי תוכנית גלובוס, מפה ומידע גיאוגרפי וירטואלי שנקראה במקור EarthViewer 3D. הוא נוצר על ידי Keyhole, Inc., חברה שנרכשה על ידי גוגל בשנת 2004. Google Earth מאפשר למשתמשים לחקור את העולם מהמחשב או מהמכשיר הנייד שלהם. הוא מספק תמונות אוויר ולווין ברזולוציה גבוהה, כמו גם שטח תלת מימד ומבנים.

באיזו תדירות מתעדכן Google Earth?

Google Earth מתעדכן כל הזמן בתמונות ובנתונים חדשים. תדירות העדכונים תלויה באזור הנצפה. אזורים מסוימים מתעדכנים בתדירות גבוהה יותר מאחרים. לדוגמה, אזורים עירוניים מתעדכנים בדרך כלל לעתים קרובות יותר מאשר אזורים כפריים. Google Earth מעדכן את התמונות שלו על בסיס מתגלגל. המשמעות היא שאזורים מסוימים מתעדכנים בתדירות גבוהה יותר מאחרים. Google Earth מעדכן את התמונות שלו כל שנה עד 3 שנים עבור התמונות העדכניות ביותר הזמינות. עם זאת, ייתכן שחלק מהאזורים לא יעודכנו עד 5 שנים.

כיצד לגשת לתמונות העדכניות ביותר של Google Earth

כדי לגשת לתמונות העדכניות ביותר הזמינות ב-Google Earth, תוכל להשתמש בתכונה "תמונות היסטוריות". תכונה זו מאפשרת לך להציג תמונות ישנות יותר של אזור ולהשוות אותן לתמונות העדכניות ביותר. כדי לגשת לתכונה "תמונות היסטוריות", פתח את Google Earth ולחץ על התפריט "תצוגה". לאחר מכן בחר "תמונות היסטוריות".

כיצד לגלות מתי אזור עודכן לאחרונה

כדי לברר מתי אזור עודכן לאחרונה ב-Google Earth, תוכל להשתמש בתכונה "ציר זמן". תכונה זו מאפשרת לך להציג את התאריך והשעה של התמונות העדכניות ביותר הזמינות עבור אזור. כדי לגשת לתכונה "ציר זמן", פתח את Google Earth ולחץ על התפריט "תצוגה". לאחר מכן בחר "ציר זמן".

כיצד לקבל הודעה על עדכוני Google Earth

אם אתה רוצה לקבל הודעה כאשר Google Earth מעדכן את התמונות שלו, אתה יכול להירשם לרשימת התפוצה של Google Earth Imagery Updates. רשימת תפוצה זו תשלח לך אימייל כאשר תמונות חדשות יהיו זמינות עבור אזור. כדי להירשם לרשימת התפוצה, בקר בדף עדכוני התמונות של Google Earth.

סיכום

Google Earth הוא כלי רב עוצמה לחקר העולם. הוא מתעדכן כל הזמן בתמונות ובנתונים חדשים. תדירות העדכונים תלויה באזור הנצפה. כדי לגשת לתמונות העדכניות ביותר הזמינות ב-Google Earth, תוכל להשתמש בתכונה "תמונות היסטוריות". כדי לברר מתי אזור עודכן לאחרונה ב-Google Earth, תוכל להשתמש בתכונה "ציר זמן". אם אתה רוצה לקבל הודעה כאשר Google Earth מעדכן את התמונות שלו, אתה יכול להירשם לרשימת התפוצה של Google Earth Imagery Updates. למידע נוסף, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן