דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות כדאי לעשות בדיקת שד?

באיזו תדירות כדאי לעשות בדיקת שד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות כדאי לעשות בדיקת שד?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי בדיקת שד?

בדיקת שד היא בדיקה גופנית של השדיים הנעשית כדי לבדוק אם יש שינויים או חריגות. חשוב לעשות בדיקת שד באופן קבוע כדי לבדוק אם יש שינויים בחזה שלך. במהלך בדיקת שד, הרופא או האחות ירגישו בכל גושים או שינויים בגודל, צורה או מרקם של השדיים.

באיזו תדירות כדאי לעשות בדיקת שד?

מומלץ לנשים לבצע בדיקת שד פעם בחודש. זה צריך להיעשות באותה שעה בכל חודש, כמו היום הראשון בחודש או היום האחרון של החודש. חשוב להכיר את המראה והתחושה הרגילים של השדיים שלך כדי שניתן יהיה להבחין בכל שינוי.

מה לחפש במהלך בדיקת שד

במהלך בדיקת שד, עליך לחפש כל שינוי בגודל, צורה או מרקם של השדיים שלך. כדאי גם לחפש גושים או בליטות שעשויים להיות נוכחים. אם אתה מבחין בשינויים כלשהם, חשוב לפנות מיד לרופא שלך.

מתי לפנות לרופא

אם אתה מבחין בשינויים כלשהם בשדיים שלך, כגון גושים או בליטות, חשוב לפנות מיד לרופא שלך. הרופא שלך עשוי להמליץ על בדיקות נוספות, כגון ממוגרפיה או אולטרסאונד, כדי לקבוע את הגורם לשינויים.

השוואה מהירה

פעולה תדירות
בדיקת שד פעם בחודש
ראה רופא אם הבחינו בשינויים

ביצוע בדיקת שד באופן קבוע הוא חלק חשוב בטיפול בבריאות שלך. חשוב להכיר את המראה והתחושה הרגילים של השדיים שלך כדי שניתן יהיה להבחין בכל שינוי. אם אתה מבחין בשינויים כלשהם, חשוב לפנות מיד לרופא שלך. למידע נוסף על בדיקות שד, תוכל לבקר ב-YouTube .

דעתי האישית

כאישה, אני מבינה את החשיבות של ביצוע בדיקת שד באופן קבוע. חשוב להכיר את המראה והתחושה הרגילים של השדיים שלך כדי שניתן יהיה להבחין בכל שינוי. אני מקפידה לעשות בדיקת שד פעם בחודש ואם אני מבחין בשינויים, אני מקפידה ליצור קשר עם הרופא שלי מיד. ביצוע בדיקת שד הוא חלק חשוב בטיפול בבריאות שלך ואני מעודד את כל הנשים לעשות זאת באופן קבוע.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן