דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות כדאי להתקלח עם הכלב?

באיזו תדירות כדאי להתקלח עם הכלב?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות כדאי להתקלח עם הכלב?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

למה כדאי לך להתקלח עם הכלב שלך?

מקלחת הכלב שלך היא חלק חשוב משגרת הטיפוח שלו. לא רק שזה עוזר לשמור על הגור שלך נקי ומריח רענן, אלא זה יכול גם לעזור להפחית את כמות הנשירה ולשמור על הפרווה שלו בריאה. אמבטיות רגילות יכולות גם לעזור לשמור על הגור שלך נקי מטפילים, פרעושים וקרציות.

באיזו תדירות כדאי להתקלח עם הכלב?

התדירות שבה אתה צריך להתקלח עם הכלב שלך תלויה בכמה גורמים, כולל הגזע, אורח החיים וסוג הפרווה שלו. באופן כללי, יש לרחוץ את רוב הכלבים כל שבועיים עד ארבעה שבועות. עם זאת, ייתכן שיהיה צורך לרחוץ גזעים מסוימים לעתים קרובות יותר, בעוד שאחרים עשויים להידרש לרחצה בתדירות נמוכה יותר.

גֶזַע

לחלק מהגזעים של כלבים, כמו פודלים, יש מעילים הדורשים רחצה תכופה יותר. פודלים, למשל, יש לרחוץ כל שבועיים. מצד שני, לחלק מהגזעים, כמו האסקי, יש מעילים הדורשים רחצה בתדירות נמוכה יותר. יש לרחוץ את האסקי רק כל ארבעה עד שישה שבועות.

סגנון חיים

אורח החיים של הכלב שלך יכול גם להשפיע על תדירות הרחצה שלו. כלבים שמבלים זמן רב בחוץ, כמו כלבי ציד, עשויים להיות יצטרכו לרחוץ לעתים קרובות יותר מאשר כלבים שמבלים את רוב זמנם בבית. ייתכן שגם כלבים ששוחים או משחקים בבוץ יצטרכו להתרחץ לעתים קרובות יותר.

סוג מעיל

סוג המעיל שיש לכלב שלך יכול גם להשפיע על התדירות שהוא צריך להתרחץ. כלבים עם פרווה קצרה, כמו צ'יוואווה, יצטרכו להתרחץ רק כל ארבעה עד שישה שבועות. כלבים עם פרווה ארוכה, כמו גולדן רטריבר, ייתכן שיהיה צורך לרחוץ כל שבועיים עד ארבעה שבועות.

איך לקלח את הכלב שלך

כשזה מגיע לקלח את הכלב שלך, יש כמה דברים שכדאי לזכור. הנה כמה טיפים למקלחת של הגור שלך:

אסוף אספקה

לפני שתתחיל, ודא שיש לך את כל הציוד שאתה צריך. תזדקק לשמפו לכלבים, מגבת ומברשת. אולי תרצה שיהיה לך בקבוק תרסיס מים בהישג יד.

התחל עם הראש

כאשר אתה מתחיל לרחוץ את הגור שלך, התחל עם הראש ועבוד למטה. זה יעזור למנוע סבון להיכנס לעיניהם.

מברשת לפני ואחרי

לפני שתתחיל לרחוץ את הגור שלך, צחצח את המעיל שלו כדי להסיר סבך או מחצלות. לאחר שסיימת לרחוץ אותם, הברישי שוב את המעיל שלהם כדי לעזור להפיץ את השמנים הטבעיים במעיל שלהם.

לשטוף ביסודיות

הקפד לשטוף את הגור שלך ביסודיות כדי להסיר את כל הסבון. אם נשאר סבון במעיל שלהם, זה יכול לגרום לגירוי בעור.

יבש היטב

לאחר שסיימת לרחוץ את הגור שלך, הקפד לייבש אותו היטב. השתמש במגבת כדי לייבש את המעיל שלהם ולאחר מכן השתמש במייבש כביסה במצב הנמוך ביותר כדי לעזור להיפטר מכל לחות עודפת.

סיכום

מקלחת הכלב שלך היא חלק חשוב משגרת הטיפוח שלו. התדירות שבה עליך להתקלח עם הגור שלך תלויה בגזע, באורח החיים ובסוג הפרווה שלו. כשזה מגיע למקלחת של הגור, ודא שיש לך את כל הציוד שאתה צריך, התחל עם הראש, צחצח לפני ואחרי, שטף ביסודיות וייבש היטב. מעקב אחר עצות אלה יעזור לשמור על הגור שלך נקי, בריא ומריח רענן.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן