דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות יכולה נקבת סייפן להשריץ?

באיזו תדירות יכולה נקבת סייפן להשריץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות יכולה נקבת סייפן להשריץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי סיפאן נקבה?

נקבת סייפן היא זן של דג המצוי במימי האוקיינוס השקט. זהו בן למשפחת הדגים המכונה Carangidae, הכוללת את הג'קונים, הפונפונים והטרוואלים. נקבת סייפן היא דג בגודל בינוני, המגיע בדרך כלל לאורכים של עד 30 אינץ'. יש לו גוף דק, עם ראש גדול וחוטם ארוך ומחודד. צבעו הוא בדרך כלל כסוף-אפור, עם כתמים כהים יותר בצדדיו ובסנפיריו.

הרגלי ההטלה של נקבת סייפן

נקבת סייפן משריצה בחודשי האביב והקיץ, בדרך כלל מאפריל עד אוגוסט. ידוע שהם משריצים בקבוצות גדולות, כאשר מאות דגים מתאספים באזור אחד. נקבת סייפן תטיל את ביציה בחול או בחצץ של קרקעית האוקיינוס, ואז הזכר יפרה אותן. הביצים יבקעו לאחר מספר ימים, והדגיגים יישארו באזור עד שהם יהיו גדולים מספיק כדי להסתדר בעצמם.

זיהוי נקבת סייפן

ניתן לזהות את נקבת סייפן לפי הצבע והגודל שלהן. הם בדרך כלל בצבע כסוף-אפור, עם כתמים כהים יותר בצדדים ובסנפירים. הם גם גדולים יותר מהזכרים, ומגיעים לאורכים של עד 30 אינץ'.

השוואה מהירה

מאפיין נקבה סייפן
גודל עד 30 אינץ'
צֶבַע כסוף-אפור עם כתמים כהים יותר
עונת ההטלה אפריל עד אוגוסט

נקבות סייפן הן זן פופולרי של דגים עבור דייגים, מכיוון שהם ידועים כמי שנלחמים היטב כשהם מחוברים. הם גם דגי מזון פופולריים, וניתן למצוא אותם בשווקים רבים ברחבי האוקיינוס השקט.

סיכום

נקבת סייפן היא זן של דגים המצוי במימי האוקיינוס השקט. הם דג בגודל בינוני, המגיע בדרך כלל לאורכים של עד 30 אינץ'. ידוע שהם משריצים בקבוצות גדולות, כאשר מאות דגים מתאספים באזור אחד. ניתן לזהות את נקבת סייפן לפי צבען וגודלן, והן זן דגים פופולרי לדיגים ודגי מזון.

שאלות ותשובות

מהי התקופה הטובה ביותר בשנה לתפוס את נקבת סייפן?

התקופה הטובה ביותר בשנה לתפוס את נקבת סייפן היא במהלך עונת ההטלה שלהן, שהיא בדרך כלל מאפריל עד אוגוסט.

מה הגודל הממוצע של נקבת סייפן?

הגודל הממוצע של סייפאן נקבה הוא עד 30 אינץ'.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן