דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות אתה צריך לחדש דרכון אנגלי?

באיזו תדירות אתה צריך לחדש דרכון אנגלי?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות אתה צריך לחדש דרכון אנגלי?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו דרכון?

דרכון הוא מסמך המאשר את זהותו ולאום של אדם. הוא מונפק על ידי ממשלה ונדרש לנסיעות בינלאומיות. דרכונים תקפים בדרך כלל לתקופה של חמש או עשר שנים, תלוי במדינה המנפיקה.

באיזו תדירות אתה צריך לחדש דרכון אנגלי?

בבריטניה, דרכון תקף לעשר שנים ממועד ההנפקה. לאחר תקופה זו יש לחדש את הדרכון על מנת להישאר בתוקף. חידוש דרכון הוא תהליך פשוט יחסית וניתן לעשות זאת באופן מקוון או באופן אישי.

חידוש דרכון באינטרנט

חידוש דרכון באינטרנט הוא הדרך המהירה והנוחה ביותר לחידוש דרכון. לשם כך, יהיה עליך למלא טופס בקשה מקוון ולספק את המסמכים הדרושים. לאחר השלמת הבקשה, תידרש לשלם את האגרה הרלוונטית. לאחר עיבוד התשלום, הדרכון שלך יחודש וישלח אליך בדואר.

חידוש דרכון באופן אישי

אם אתם מעדיפים לחדש את הדרכון באופן אישי, תוכלו לעשות זאת במשרד דרכונים. יהיה עליך למלא טופס בקשה ולספק את המסמכים הדרושים. תצטרך גם לשלם את האגרה הרלוונטית. לאחר עיבוד התשלום, הדרכון שלך יחודש וישלח אליך בדואר.

אילו מסמכים אתה צריך כדי לחדש דרכון אנגלי?

על מנת לחדש דרכון אנגלי, תצטרך לספק את המסמכים הבאים:

  • הדרכון הנוכחי שלך
  • שני תצלומים בגודל דרכון
  • הוכחת זהות (למשל רישיון נהיגה או תעודת לידה)
  • הוכחת כתובת (למשל חשבון חשמל או דף חשבון בנק)

שאלות ותשובות

ש: כמה זמן לוקח לחדש דרכון אנגלי?

ת: זמן הטיפול בחידוש הדרכון תלוי בשיטה שבה נעשה שימוש. אם אתה מחדש את הדרכון שלך באינטרנט, בדרך כלל לוקח בערך שלושה שבועות עד שהדרכון יעובד ונשלח אליך. אם אתה מחדש את הדרכון שלך באופן אישי, בדרך כלל לוקח בערך ארבעה שבועות עד שהדרכון יעובד ונשלח אליך.

ש: כמה עולה לחדש דרכון אנגלי?

ת: עלות חידוש דרכון אנגלי תלויה בסוג הדרכון שאתה מבקש. עבור דרכון למבוגרים, העלות היא 75.50 פאונד. עבור דרכון ילד, העלות היא 49 פאונד.

ש: האם אוכל לחדש את הדרכון שלי אם פג תוקפו?

ת: כן, אתה יכול לחדש את הדרכון שלך גם אם פג תוקפו. עם זאת, תצטרך לספק מסמכים נוספים כדי להוכיח את זהותך ולאום שלך.

לסיכום, חידוש דרכון אנגלי הוא תהליך פשוט יחסית. חשוב לזכור כי יש לחדש דרכון כל עשר שנים על מנת להישאר בתוקף. חידוש דרכון יכול להיעשות באופן מקוון או באופן אישי, ויש לספק את המסמכים והעמלות הדרושים.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן