דף הבית » כל כמה זמן » באיזו תדירות אתה משקה גינה בקיץ?

באיזו תדירות אתה משקה גינה בקיץ?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

באיזו תדירות אתה משקה גינה בקיץ?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מדוע השקיית הגינה שלך חשובה?

השקיית הגינה שלך היא חלק חשוב בשמירה עליה בריאה ומשגשגת. ללא מים, צמחים לא יכולים לצמוח ובסופו של דבר ימותו. בקיץ, כשהטמפרטורות גבוהות יותר והשמש זורחת, חשוב עוד יותר לוודא שהגינה שלכם מקבלת מספיק מים. אבל באיזו תדירות כדאי להשקות את הגינה בקיץ?

באיזו תדירות כדאי להשקות את הגינה בקיץ?

כמות המים שהגינה שלך צריכה בקיץ תהיה תלויה בכמה גורמים, כולל סוג הצמחים שיש לך, גודל הגינה שלך והאקלים בו אתה חי. באופן כללי, יש להשקות את רוב הגינות לפחות פעם אחת שבוע בקיץ. אם אתה גר באזור עם קיץ חם ויבש, ייתכן שתצטרך להשקות את הגינה שלך לעתים קרובות יותר.

איך להשקות את הגינה שלך

כאשר משקים את הגינה, חשוב לעשות זאת בצורה הנכונה. הזמן הטוב ביותר להשקות את הגינה שלך הוא בבוקר או בערב, כשהשמש לא כל כך חזקה. זה יעזור להפחית את האידוי ולהבטיח שהמים מגיעים לשורשי הצמחים. כדאי גם להשקות את האדמה, לא את העלים, שכן זה יעזור למנוע מחלות פטרייתיות.

כמה מים כדאי להשתמש?

כאשר משקים את הגינה, חשוב להשתמש בכמות המים הנכונה. מעט מדי מים לא יספיקו כדי לשמור על בריאות הצמחים שלכם, בעוד שכמות גדולה מדי של מים עלולה לגרום לריקבון שורשים ולבעיות אחרות. הדרך הטובה ביותר לקבוע כמה מים צריכה הגינה שלך היא לבדוק את האדמה. אם האדמה יבשה, הגיע הזמן להשקות. אם האדמה עדיין לחה, אין צורך להשקות עדיין.

טיפים להשקיית הגינה שלך בקיץ

הנה כמה טיפים להשקיית הגינה בקיץ:

  • השקה את הגינה שלך בבוקר או בערב, כשהשמש לא כל כך חזקה.
  • בדוק את האדמה לפני השקיה כדי לוודא שהיא יבשה.
  • להשקות את האדמה, לא את העלים, כדי למנוע מחלות פטרייתיות.
  • השתמש בצינור השרייה או במערכת השקיה בטפטוף כדי להשקות את הגינה שלך.
  • הוסף מאלץ לגינה שלך כדי לעזור לשמור על הלחות.
  • אסוף מי גשמים לשימוש להשקיית הגינה שלך.

השקיית הגינה שלך בקיץ היא חלק חשוב בשמירה על בריאותה ומשגשגת. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול לוודא שהגינה שלך מקבלת את הכמות הנכונה של מים שהיא צריכה כדי להישאר בריאה. כדי ללמוד עוד על איך לטפל בגינה שלך בקיץ, בדוק את הסרטון הזה מיוטיוב.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן