דף הבית » כל כמה זמן » איך להשקות סחלבים

איך להשקות סחלבים

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך להשקות סחלבים

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה שאתה צריך לדעת על השקיית סחלבים

סחלבים הם פרחים יפים ועדינים הדורשים טיפול מיוחד. אחד ההיבטים החשובים ביותר בטיפול בסחלבים הוא השקיה נכונה. אם לא תשקה את הסחלבים שלך כמו שצריך, הם עלולים להילחץ ולמות. במאמר זה, נדון ביסודות השקיית סחלבים וכיצד לשמור עליהם בריאים ויפים.

באיזו תדירות כדאי להשקות סחלבים?

תדירות השקיית הסחלבים תלויה בסוג הסחלב ובסביבה בה הוא גדל. בדרך כלל, יש להשקות סחלבים כל 7-10 ימים. עם זאת, אם הסביבה יבשה או חמה במיוחד, ייתכן שתצטרך להשקות את הסחלבים שלך לעתים קרובות יותר.

איך להשקות סחלבים

כשמדובר בהשקיית סחלבים, חשוב להשתמש במים פושרים. מים קרים עלולים לזעזע את שורשי הסחלב ולגרום לו ללחץ. כדאי גם להימנע משימוש במי ברז, מכיוון שהם יכולים להכיל כלור וכימיקלים אחרים שעלולים להזיק לסחלב שלך. במקום זאת, השתמשו במי מזוקקים או במי גשמים. כאשר אתם משקים את הסחלב שלכם, עליכם להשקות אותו מלמעלה ולאפשר למים לזרום במורד דפנות הסיר. זה יעזור להבטיח שכל מערכת השורשים מושקת. כדאי גם להימנע מהרטבת העלים של הסחלב, שכן הדבר עלול לגרום להם להירקב.

טיפים להשקיית סחלבים

הנה כמה טיפים שיעזרו לך להשקות את הסחלבים שלך בצורה נכונה:- הקפד להשקות את הסחלבים שלך בבוקר, כשהטמפרטורה קרירה יותר.- אם אתה משתמש במזלף, ודא שיש לו פיה ארוכה כדי שתוכל להגיע תחתית העציץ מבלי להירטב את העלים.- אם אתה משתמש בצינור, וודא שיש לו הגדרת ריסוס עדינה כדי שלא תפגע בשורשי הסחלב.- אם אתה משתמש במטה השקיה, וודא יש לו טווח מספיק ארוך כדי להגיע לתחתית הסיר.- אם אתה משתמש במערכת השקיה, וודא שהיא מכוונה ללחץ המים והתדירות הנכונים.- אם אתה משתמש בסיר השקיה עצמית, הכין בטוח שהוא מלא בכמות הנכונה של מים.- אם אתה משתמש בתערובת עציצים על בסיס אדמה, ודא שהיא מתנקזת היטב ולא רטובה מדי.- אם אתה משתמש במערכת הידרופונית, ודא שהיא מוגדרת ל- מפלס מים ותדירות נכונים. על ידי ביצוע העצות האלה, אתה יכול להבטיח שהסחלבים שלך מקבלים את הכמות הנכונה של מים ונשארים בריאים ויפים. למידע נוסף על טיפול בסחלבים, עיין בסרטון YouTube זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן