דף הבית » כל כמה זמן » אורכי ביצועי מעלית זמן

אורכי ביצועי מעלית זמן

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. אורכי ביצועי מעלית זמן

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהי מעלית הזמן?

מעלית הזמן היא חווית מולטימדיה סוחפת שלוקחת את המבקרים למסע בהיסטוריה של ישראל. החוויה משלבת מיפוי הקרנה תלת מימדית, מושבי תנועה וסראונד ליצירת חוויה ייחודית ושובת לב. מעלית הזמן ממוקמת בירושלים ופתוחה לקהל הרחב.

מהם אורכי הביצועים השונים?

מעלית הזמן מציעה שלושה אורכי ביצועים שונים: סיור סטנדרטי, סיור מורחב וסיור דלוקס. כל סיור מציע חוויה ייחודית ומאפשר למבקרים לחקור את ההיסטוריה של ישראל בדרך אחרת.

סיור סטנדרטי

הסיור הסטנדרטי הוא הקצר ביותר מבין שלושת הסיורים ואורך כ-45 דקות. במהלך הסיור, המבקרים יחוו מופע מיפוי של הקרנה תלת מימדית, מושבים בתנועה וצליל היקפי. הסיור כולל גם היכרות קצרה עם ההיסטוריה של ישראל.

סיור מורחב

הסיור המורחב הוא הסיור באורך בינוני ונמשך כ-90 דקות. במהלך הסיור, המבקרים יחוו מופע מיפוי של הקרנה תלת מימדית, מושבים בתנועה וצליל היקפי. הסיור כולל גם היכרות מעמיקה יותר עם ההיסטוריה של ישראל.

סיור דלוקס

סיור הדלוקס הוא הארוך מבין שלושת הסיורים ונמשך כ-120 דקות. במהלך הסיור, המבקרים יחוו מופע מיפוי של הקרנה תלת מימדית, מושבים בתנועה וצליל היקפי. הסיור כולל גם היכרות מקיפה עם ההיסטוריה של ישראל.

השוואה מהירה

סיור אורך
תֶקֶן 45 דקות
מורחב 90 דקות
מפואר 120 דקות

מעלית הזמן היא חוויה ייחודית ושובת לב המאפשרת למבקרים לחקור את ההיסטוריה של ישראל בצורה ייחודית. החוויה מציעה שלושה אורכי ביצוע שונים, כל אחד מציע חוויה ייחודית. הסיור הסטנדרטי הוא הקצר ביותר מבין שלושת הסיורים ואורך כ-45 דקות. הסיור המורחב הוא הסיור באורך בינוני ונמשך כ-90 דקות. סיור הדלוקס הוא הארוך מבין שלושת הסיורים ונמשך כ-120 דקות. לא משנה באיזה סיור תבחרו, בטוח שתזכו לחוויה בלתי נשכחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן