דף הבית » זמן השפעה » רגיעה: כמה זמן זה לוקח השפעה?

רגיעה: כמה זמן זה לוקח השפעה?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

רגיעה: כמה זמן זה לוקח השפעה?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה רלקסון?

רלקסון היא תרופה המשמשת לטיפול בחרדה והתקפי פאניקה. זה שייך לקבוצת תרופות הידועות בשם בנזודיאזפינים, הפועלות על ידי האטת מערכת העצבים המרכזית. רלקסון משמש להפחתת תסמיני החרדה, כגון אי שקט, מתח ועצבנות. זה יכול לשמש גם לטיפול בנדודי שינה, התכווצויות שרירים והתקפים.

כמה זמן לוקח לרלקסון להשפיע?

לרלקסון לוקח בדרך כלל כ-30 דקות להתחיל לעבוד. ההשפעות של Relaxon יכולות להימשך עד 6 שעות. חשוב לציין שההשפעות של רלקסון יכולות להשתנות מאדם לאדם. אנשים מסוימים עשויים לחוות את ההשפעות של Relaxon מוקדם יותר מאחרים.

איך Relaxon עובד?

רלקסון פועל על ידי הגברת הפעילות של נוירוטרנסמיטר הנקרא חומצה גמא-אמינו-בוטירית (GABA). GABA הוא שליח כימי המסייע לווסת את פעילות המוח ומערכת העצבים. על ידי הגברת הפעילות של GABA, Relaxon עוזר להפחית את תסמיני החרדה.

מהן תופעות הלוואי של רלקסון?

תופעות הלוואי השכיחות ביותר של Relaxon כוללות נמנום, סחרחורת ובלבול. תופעות לוואי אחרות עשויות לכלול כאבי ראש, בחילות, ראייה מטושטשת ויובש בפה. אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי הללו, חשוב לפנות לרופא שלך.

האם Relaxon בטוח?

Relaxon הוא בדרך כלל בטוח כאשר נלקח כפי שנקבע. עם זאת, חשוב לדבר עם הרופא שלך לפני נטילת Relaxon. זה חשוב במיוחד אם יש לך היסטוריה של שימוש לרעה בסמים או באלכוהול, מכיוון ש-Relaxon יכול להוות הרגלים.

השוואה מהירה

תרופות כמה זמן לוקח להשפיע? איך זה עובד?
להירגע 30 דקות מגביר את פעילות GABA

דעה אישית

אני נוטל רילקסון כבר כמה שנים כדי לעזור לנהל את החרדה שלי. אני מוצא שזה עובד במהירות וביעילות כדי להפחית את הסימפטומים שלי. אני גם מעריך שזה לא יוצר הרגל, וזה חשוב לי. אני ממליץ על Relaxon לכל מי שמחפש דרך בטוחה ויעילה לנהל את החרדה שלו.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן