דף הבית » זמן השפעה » כמה זמן קודאין משפיע?

כמה זמן קודאין משפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

. כמה זמן קודאין משפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה קודאין?

קודאין הוא משכך כאבים אופיואידי המשמש לטיפול בכאב בינוני עד חמור. זהו משכך כאבים נרקוטי, כלומר הוא פועל על ידי שינוי האופן שבו המוח ומערכת העצבים מגיבים לכאב. קודאין זמין הן בצורות מרשם והן ללא מרשם, ולעתים קרובות משולב עם תרופות אחרות כגון פרצטמול או איבופרופן.

כמה זמן לוקח לקודאין לעבוד?

משך הזמן שלוקח לקודאין להשפיע תלוי בצורה שבה הוא נלקח. כאשר נלקח דרך הפה, קודאין בדרך כלל לוקח בין 30 דקות לשעה אחת כדי להשפיע. כאשר נלקח כנר, קודאין לוקח בערך 15 דקות להשפיע.

טבליות קודאין

טבליות קודאין נלקחות בדרך כלל דרך הפה. כאשר נלקח בצורת טבליות, קודאין בדרך כלל לוקח בין 30 דקות לשעה אחת להשפיע. ההשפעות של קודאין יכולות להימשך עד ארבע שעות.

סירופ קודאין

סירופ קודאין נלקח בדרך כלל דרך הפה. כאשר נלקח בצורת סירופ, קודאין בדרך כלל לוקח בין 30 דקות לשעה כדי להשפיע. ההשפעות של קודאין יכולות להימשך עד ארבע שעות.

נרות קודאין

נרות קודאין מוחדרות בדרך כלל דרך פי הטבעת. כאשר נלקח בצורת נרות, קודאין בדרך כלל לוקח בערך 15 דקות להשפיע. ההשפעות של קודאין יכולות להימשך עד ארבע שעות.

תופעות לוואי אפשריות של קודאין

קודאין הוא משכך כאבים אופיואידי חזק ויכול לגרום לתופעות לוואי חמורות. תופעות הלוואי השכיחות של קודאין כוללות נמנום, סחרחורת, בחילות, הקאות, עצירות ויובש בפה. תופעות לוואי חמורות יותר כוללות בלבול, נשימה רדודה והאטה בקצב הלב.

השוואה מהירה

טופס הגיע הזמן להשפיע משך ההשפעות
טאבלטים 30 דקות – שעה עד 4 שעות
סירופ 30 דקות – שעה עד 4 שעות
נרות 15 דקות עד 4 שעות

קודאין הוא משכך כאבים אופיואידי חזק המשמש לטיפול בכאב בינוני עד חמור. חשוב להבין כמה זמן לוקח לקודאין להשפיע ואת תופעות הלוואי האפשריות. אם אתה נוטל קודאין, חשוב לדבר עם הרופא שלך על הסיכונים והיתרונות של נטילת תרופה זו. למידע נוסף על קודאין, אתה יכול לבקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן