דף הבית » זמן השפעה » כמה זמן נמשך אפידורל?

כמה זמן נמשך אפידורל?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן נמשך אפידורל?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה אפידורל?

אפידורל הוא סוג של הרדמה אזורית המשמשת לשיכוך כאבים במהלך הלידה והלידה. היא ניתנת דרך צינורית קטנה המוחדרת לגב התחתון ומספקת תרופה מקהה ישירות לעצבים הנושאים אותות כאב מהרחם ומצוואר הרחם. אפידורל יכול לספק הקלה בכאבי הצירים למשך מספר שעות, ולאפשר ליולדת לנוח ולהירגע במהלך תהליך הלידה.

כמה זמן נמשך אפידורל?

משך האפידורל תלוי בסוג התרופה המשמשת ובכמות התרופות הניתנות. בדרך כלל, אפידורל יכול להימשך בין שעתיים לארבע שעות. עם זאת, תרופות מסוימות יכולות להימשך עד שש שעות. משך האפידורל יכול להיות מושפע גם מרמת הפעילות של האם, שכן תנועה עלולה לגרום להתפוגגות התרופות מהר יותר.

למה לצפות לאחר אפידורל

לאחר אפידורל, האם עלולה לחוות קצת חוסר תחושה ועקצוצים בפלג הגוף התחתון, כמו גם ירידה בתחושה בפלג הגוף התחתון. זה נורמלי ואמור להיעלם תוך מספר שעות. האם עלולה גם לחוות סחרחורת או בחילות לאחר האפידורל. זה גם נורמלי ואמור לחלוף תוך מספר שעות.

סיכונים של אפידורל

למרות שאפידורל בטוח בדרך כלל, ישנם כמה סיכונים הקשורים אליהם. אלה כוללים ירידה בלחץ הדם, ירידה ביכולתה של האם לדחוף בזמן הצירים וסיכון לזיהום. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של אפידורל עם הרופא שלך לפני שתחליט אם הוא מתאים לך.

חלופות לאפידורל

אם אתם מחפשים חלופות לאפידורל, ישנן מספר אפשרויות זמינות. אלה כוללים טכניקות הרפיה, עיסוי, תרגילי נשימה ותרופות נגד כאבים. חשוב לדון בכל האפשרויות שלך עם הרופא שלך לפני שתחליט איזו מהן מתאימה לך.

מתי לקבל אפידורל

ההחלטה לקבל אפידורל צריכה להיעשות בהתייעצות עם הרופא שלך. בדרך כלל, אפידורל מומלץ כאשר היולדת בלידה פעילה וצוואר הרחם מורחב ל-4 ס"מ לפחות. חשוב לדון בתזמון של האפידורל עם הרופא שלך כדי להבטיח שהוא מנוהל בזמן הנכון. אפידורל הוא צורה נפוצה של הקלה בכאב במהלך הצירים והלידה. הם יכולים לספק הקלה מכאבי הלידה למשך מספר שעות, ולאפשר ליולדת לנוח ולהירגע במהלך תהליך הלידה. חשוב לדון בסיכונים וביתרונות של אפידורל עם הרופא שלך לפני שתחליט אם הוא מתאים לך. בנוסף, ישנן מספר חלופות לאפידורל שניתן לדון בהן עם הרופא שלך. למידע נוסף על אפידורל וצורות אחרות של שיכוך כאבים במהלך הצירים והלידה, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן