דף הבית » זמן השפעה » כמה זמן טריפטן משפיע?

כמה זמן טריפטן משפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן טריפטן משפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה טריפטן?

טריפטן הוא סוג של תרופות המשמשות לטיפול בכאבי ראש במיגרנה. טריפטנים פועלים על ידי צמצום כלי הדם סביב המוח, הפחתת דלקת וחסימת שחרור של חומרים מסוימים שעלולים לגרום לכאב, בחילות ותסמינים אחרים הקשורים לכאבי ראש מיגרנה. טריפטנים זמינים בצורת גלולות, תרסיס לאף והזרקה.

כמה זמן לוקח לטריפטן להשפיע?

משך הזמן שלוקח לטריפטן להשפיע תלוי בסוג הטריפטן ובצורה שבה הוא נלקח. בדרך כלל, לטריפטנים הנלקחים בצורת גלולות לוקח להשפיע הכי הרבה זמן, בדרך כלל תוך 30 דקות עד שעה. תרסיסים וזריקות לאף משפיעים מהר יותר, בדרך כלל תוך 10 עד 15 דקות.

טופס גלולה

לטריפטנים הנלקחים בצורת גלולות לוקח את הזמן הרב ביותר להשפיע. בדרך כלל לוקח 30 דקות עד שעה עד שהתרופה מגיעה להשפעה המלאה. צורת הגלולה של טריפטנים נלקחת בדרך כלל עם הסימן הראשון של כאב ראש מיגרנה.

צורת תרסיס לאף

צורות תרסיס לאף של טריפטנים נלקחות בדרך כלל עם הסימן הראשון של כאב ראש מיגרנה. צורות אלו של טריפטנים משפיעות מהר יותר מצורת הגלולה, בדרך כלל תוך 10 עד 15 דקות.

טיפים לנטילת טריפטנים

בעת נטילת טריפטנים, חשוב לעקוב אחר ההוראות שסופקו על ידי הרופא שלך. הנה כמה טיפים שיעזרו להבטיח שתפיק את המרב מהטריפטן שלך:

  • קח את התרופה ברגע שאתה מרגיש את הסימנים הראשונים של מיגרנה.
  • קח את התרופה עם אוכל או כוס מים מלאה.
  • אין ליטול יותר מהמינון המומלץ.
  • אין ליטול את התרופה יותר מפעם אחת ביום.
  • אין ליטול את התרופה אם את בהריון או מניקה.

חשוב גם לדבר עם הרופא שלך אם אתה נוטל תרופות אחרות, שכן תרופות מסוימות יכולות לקיים אינטראקציה עם טריפטנים.

סיכום

טריפטנים הם סוג של תרופות המשמשות לטיפול בכאבי ראש במיגרנה. משך הזמן שלוקח לטריפטן להשפיע תלוי בסוג הטריפטן ובצורה שבה הוא נלקח. בדרך כלל, לטריפטנים הנלקחים בצורת גלולות לוקח להשפיע הכי הרבה זמן, בדרך כלל תוך 30 דקות עד שעה. תרסיסים וזריקות לאף משפיעים מהר יותר, בדרך כלל תוך 10 עד 15 דקות. בעת נטילת טריפטנים, חשוב לעקוב אחר ההוראות שסיפק הרופא ולדבר עם הרופא שלך אם אתה נוטל תרופות אחרות. למידע נוסף, מצא מידע נוסף ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן