דף הבית » זמן השפעה » כמה זמן אדוויל משפיע?

כמה זמן אדוויל משפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן אדוויל משפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה אדוויל?

אדוויל הוא שם מותג לאיבופרופן, תרופה נוגדת דלקת לא סטרואידית (NSAID) המשמשת להפחתת כאב, דלקת וחום. זה זמין גם ללא מרשם וגם בטפסי מרשם. אדוויל הוא אחד משככי הכאב הנפוצים ביותר והוא זמין בצורות רבות, כולל טבליות, כמוסות, נוזלים וג'לים.

איך אדוויל עובד?

אדוויל פועל על ידי חסימת ייצור של כימיקלים מסוימים בגוף הגורמים לדלקת וכאב. זה גם מפחית חום על ידי חסימת הייצור של פרוסטגלנדינים, שהם הורמונים המווסתים את טמפרטורת הגוף.

כמה זמן לוקח לאדוויל לעבוד?

לאדוויל בדרך כלל לוקח בערך 30 דקות להתחיל לעבוד. עם זאת, יכול לקחת עד שעה עד שההשפעה המלאה תורגש. ההשפעות של Advil יכולות להימשך עד 8 שעות.

איך לקחת אדוויל

יש ליטול את אדוויל עם אוכל או חלב כדי להפחית את הסיכון לקלקול קיבה. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה ולא ליטול יותר מהמינון המומלץ. כמו כן, חשוב לא ליטול אדוויל במשך יותר מ-10 ימים ללא התייעצות עם רופא.

תופעות לוואי של אדוויל

אדוויל עלול לגרום לתופעות לוואי, כולל כאבי בטן, בחילות, הקאות ושלשולים. זה יכול גם לגרום לסחרחורת, ישנוניות וכאבי ראש. חשוב לדבר עם רופא אם מתרחשת אחת מתופעות הלוואי הללו.

מתי לקחת אדוויל

Advil הוא היעיל ביותר כאשר נלקח עם הסימן הראשון של כאב או דלקת. חשוב ליטול את המינון הנכון ולא ליטול יותר מהכמות המומלצת. כמו כן, חשוב לא לקחת את אדוויל במשך יותר מ-10 ימים ללא התייעצות עם רופא. אדוויל יכולה להיות דרך בטוחה ויעילה להפחתת כאבים ודלקות. חשוב לעקוב אחר ההוראות שעל האריזה ולדבר עם רופא אם מתרחשות תופעות לוואי כלשהן. למידע נוסף על Advil, צפה בסרטון זה או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן