דף הבית » בריאות ואיכות חיים » עוגת שמרים: כמה זמן בתנור?

עוגת שמרים: כמה זמן בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

עוגת שמרים: כמה זמן בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עוגות שמרים הן פינוק טעים שניתן ליהנות ממנו בכל עת של השנה. בין אם אתם אופים לאירוע מיוחד או סתם ללילה נעים, עוגת שמרים בטוח תשמח. אבל כמה זמן צריך לאפות עוגת שמרים בתנור? המשך לקרוא כדי לגלות.

מהי עוגת שמרים?

עוגת שמרים היא סוג של עוגה שמכינים שמרים כחומר תפיחה. זה נעשה בדרך כלל עם שילוב של קמח, סוכר, חמאה, ביצים ושמרים. עוגות שמרים בדרך כלל קלות ואווריריות, בעלות טעם מעט מתוק. ניתן להגיש אותם פשוטים או עם מגוון תוספות, כגון פירות, אגוזים או ציפוי.

איך מכינים עוגת שמרים

הכנת עוגת שמרים היא תהליך פשוט יחסית. ראשית, תצטרך לערבב יחד את החומרים היבשים, הכוללים את הקמח, הסוכר והשמרים. לאחר שילובם, תוסיפו את החומרים הרטובים, כגון החמאה, הביצים וכל חומרי טעם וריח אחרים שתרצו להוסיף. לאחר שהכל מעורבב יחד, תצטרכו ללוש את הבצק עד שהוא חלק ואלסטי. לאחר שהבצק מוכן, אפשר לעצב ממנו עוגה ולהניח בתבנית אפייה משומנת.

כמה זמן כדאי לאפות עוגת שמרים?

לאחר שעוגת השמרים שלך בתנור, תצטרך לאפות אותה כ-30 דקות. תדעו שזה נעשה כשהוא חום זהוב וקיסם שמוחדר למרכז יוצא נקי. אם העוגה עדיין לא מוכנה לאחר 30 דקות, אפשר לאפות אותה עוד כמה דקות עד שהיא מוכנה.

טיפים לאפיית עוגת שמרים

  • ודא שהתנור מחומם מראש לפני שאתה מכניס את העוגה.
  • הקפידו להשתמש בכמות השמרים הנכונה עבור המתכון.
  • ללוש את הבצק עד שהוא חלק ואלסטי.
  • בדוק את מידת העשייה של העוגה לאחר 30 דקות.

הצעות הגשה

עוגות שמרים הן טעימות להגשה רגיל, אבל אתה יכול גם להוסיף אותן עם מגוון של תוספות. כמה תוספות פופולריות כוללות פירות, אגוזים וציפוי. אפשר להגיש את העוגה גם עם כף קצפת או כדור גלידה לפינוק מיוחד.

אִחסוּן

לאחר שעוגת השמרים שלך נאפה, אתה יכול לאחסן אותה בכלי אטום עד שלושה ימים. אפשר גם להקפיא את העוגה עד שלושה חודשים. כדי להפשיר את העוגה, פשוט מניחים אותה במקרר למשך הלילה.

השוואה מהירה

סוג עוגה התפחה זמן אפייה
עוגת שמרים שמרים 30 דקות
עוגה אבקת אפייה 45 דקות
עוגת שיפון הלבן של הביצה 60 דקות

עוגות שמרים הן פינוק טעים שניתן ליהנות ממנו בכל עת של השנה. עם החומרים הנכונים וקצת סבלנות תוכלו להכין עוגת שמרים טעימה תוך זמן קצר. רק זכרו לחמם את התנור, להשתמש בכמות השמרים הנכונה, ולאפות את העוגה כ-30 דקות. בעזרת כמה טיפים פשוטים תוכלו להכין עוגת שמרים טעימה שבטוח תשמח.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן