דף הבית » בריאות ואיכות חיים » כמה זמן המרנג בתנור?

כמה זמן המרנג בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן המרנג בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מרנג הוא קינוח קליל ואוורירי שעשוי מחלבונים וסוכר. ניתן להשתמש בו לתוספת פשטידות, עוגות וקינוחים אחרים, או שניתן להגיש אותו בפני עצמו. בעוד מרנג הוא קינוח פשוט להכנה, זה יכול להיות מסובך להשיג את המרקם והטעם המושלמים. המפתח להצלחה הוא אפיית המרנג לפרק הזמן הנכון.

זמני אפייה למרנג

זמן האפייה של המרנג תלוי בסוג המרנג שאתם מכינים. למרנג צרפתי, שעשוי רק מחלבונים וסוכר, כדאי לאפות אותו בטמפרטורה נמוכה (250-275 מעלות צלזיוס) במשך כשעה. מרנג שוויצרי, שעשוי מחלבונים, סוכר וקרם טרטר, יש לאפות בטמפרטורה מעט גבוהה יותר (300-325 מעלות צלזיוס) במשך כ-30 דקות. מרנג איטלקי, שעשוי מחלבונים, סוכר וסירופ חם, צריך להיות אפוי בחום של 350-375 מעלות צלזיוס במשך כ-15 דקות.

טיפים למרנג מושלם

כדי להבטיח שהמרנג שלך ייצא מושלם, יש כמה טיפים שכדאי לזכור. ראשית, ודא שהחלבונים שלך בטמפרטורת החדר לפני שתתחיל. חלבונים קרים לא יקציפו כמו חלבונים בטמפרטורת החדר. שנית, הקפידו להשתמש בקערה נקייה ולהקציף בעת הכנת המרנג. כל עקבות של שומן או שמן יכולים למנוע מהחלבונים להקציף כראוי. לבסוף, הקפידו לאפות את המרנג בטמפרטורה הנכונה למשך הזמן הנכון. אפיית יתר עלולה לגרום למרנג להיות יבש ומתפורר.

בודקת את מידת העשייה

הדרך הטובה ביותר לבדוק אם המרנג מוכן היא לקחת כף וללחוץ בעדינות על החלק העליון. אם המרנג קופץ בחזרה, זה נעשה. אם לא, צריך לאפות עוד קצת. אפשר גם לבדוק את העשייה על ידי הקשה על תחתית המרנג. אם זה נשמע חלול, זה נעשה. אם לא, צריך לאפות עוד קצת.

אחסון מרנג

לאחר האפייה של המרנג, יש לקרר אותו לחלוטין לפני האחסון. ניתן לשמור את המרנג בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד יומיים. אם אתה צריך לשמור אותו זמן רב יותר, ניתן להקפיא אותו עד חודשיים. כדי להפשיר מרנג קפוא, פשוט הניחו לו לשבת בטמפרטורת החדר למשך כמה שעות.

הגשת מרנג

ניתן להגיש את המרנג כפי שהוא, או לשמש לתוספת של פשטידות, עוגות וקינוחים אחרים. ניתן להשתמש בו גם להכנת עוגיות מרנג או קני מרנג. אם אתם משתמשים במרנג לראש הקינוח, הקפידו לפזר אותו בצורה אחידה ואפו אותו בטמפרטורה נמוכה במשך כמה דקות כדי לתת לו צבע זהוב ויפה.

סיכום

מרנג הוא קינוח קליל ואוורירי שעשוי מחלבונים וסוכר. זמן האפייה של המרנג תלוי בסוג המרנג שאתם מכינים. כדי להבטיח שהמרנג שלכם ייצא מושלם, ודאו שהחלבונים שלכם בטמפרטורת החדר, השתמשו בקערה נקייה והקציף, ואפו את המרנג בטמפרטורה הנכונה למשך פרק הזמן הנכון. ניתן לשמור את המרנג בכלי אטום בטמפרטורת החדר עד יומיים, או להקפיא עד חודשיים. ניתן להגיש את המרנג כפי שהוא, או להשתמש בו על גבי פשטידות, עוגות וקינוחים אחרים.

למידע נוסף על אפיית מרנג, בדוק את הסרטון הזה או בקר ויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן