דף הבית » בריאות ואיכות חיים » כמה זמן דג שלם מחזיק בתנור?

כמה זמן דג שלם מחזיק בתנור?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן דג שלם מחזיק בתנור?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

בישול דג שלם בתנור יכול להיות דרך טעימה ובריאה ליהנות מארוחה. אבל כמה זמן צריך לבשל את זה? התשובה תלויה בגודל הדג, בסוג הדג ובטמפרטורת התנור. במאמר זה, נדון בדרכים הטובות ביותר לבשל דג שלם בתנור וכמה זמן הוא אמור להחזיק מעמד.

הכנת הדג

לפני שמכניסים את הדג לתנור, חשוב להכין אותו כמו שצריך. התחל בניקוי הדג והסרת קשקשים או סנפירים. לאחר מכן, מתבלים את הדג במלח ופלפל. אפשר גם להוסיף עשבי תיבול ותבלינים כדי לתת לדג יותר טעם. לבסוף, שפשפו את הדג בשמן או בחמאה כדי לעזור לו להתבשל בצורה אחידה.

בישול הדג

לאחר הכנת הדג, ניתן להכניסו לתנור. מחממים את התנור ל-375 מעלות פרנהייט. מניחים את הדג על תבנית עם נייר אפייה ומבשלים 10 דקות לכל אינץ' עובי. לדוגמה, אם הדג בעובי שני סנטימטרים, הוא אמור להתבשל במשך 20 דקות. אם הדג עבה יותר משני סנטימטרים, ייתכן שיהיה עליך להאריך את זמן הבישול.

בודקת את מידת העשייה

כשהדג מסיים את הבישול, הוא צריך להיות אטום ולהתקלף בקלות כאשר מחוררים אותו במזלג. אם הדג עדיין ורוד או שקוף, הוא צריך להתבשל זמן רב יותר. ניתן גם לבדוק את הטמפרטורה הפנימית של הדג בעזרת מדחום מזון. הטמפרטורה הפנימית צריכה להיות 145 מעלות פרנהייט.

אחסון הדג

לאחר שהדג מבושל, יש לשמור אותו במקרר. זה יחזיק מעמד עד שלושה ימים במקרר. אם רוצים לשמור על הדג זמן רב יותר, אפשר להקפיא אותו עד שלושה חודשים. כדי להקפיא את הדג, עוטפים אותו היטב בניילון נצמד או בנייר אלומיניום ומאחסנים אותו במקפיא.

מחממים מחדש את הדגים

אם אתה רוצה לחמם את הדג, אתה יכול להכניס אותו לתנור על 350 מעלות פרנהייט למשך 10 דקות. אפשר גם לחמם את הדגים במיקרוגל. מניחים את הדג על צלחת מתאימה למיקרוגל ומחממים במשך דקה. בדוק את הדג כדי לוודא שהוא מחומם לפני ההגשה.

השוואה מהירה

מְשִׁימָה זְמַן
הכנת הדג 5 דקות
בישול הדג 10 דקות לכל אינץ' של עובי
אחסון הדג 3 ימים במקרר
מחממים מחדש את הדגים דקה אחת במיקרוגל

בישול דג שלם בתנור יכול להיות דרך טעימה ובריאה ליהנות מארוחה. עם זמן ההכנה והבישול הנכון, תוכלו להבטיח שהדג שלכם מבושל לשלמות. לטיפים נוספים על בישול דגים, בדוק את הסרטון הזה .

לסיכום, דג שלם יכול להחזיק מעמד בתנור למשך 10 דקות לאינץ' עובי. כדי לוודא שהדג מבושל כמו שצריך, בדקו את הטמפרטורה הפנימית בעזרת מדחום מזון. יש לשמור את הדג במקרר עד שלושה ימים או להקפיא עד שלושה חודשים. כדי לחמם את הדג מחדש, הכניסו אותו לתנור בחום של 350 מעלות פרנהייט למשך 10 דקות או במיקרוגל למשך דקה אחת.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן