דף הבית » בריאות ואיכות חיים » כמה זמן אסוול מחזיק מעמד?

כמה זמן אסוול מחזיק מעמד?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

כמה זמן אסוול מחזיק מעמד?

Acewell היא סוג של תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים, כולל לחץ דם גבוה, אי ספיקת לב ומחלות כליות. הוא משמש גם כדי להפחית את הסיכון לשבץ ולהתקף לב. Acewell הוא סוג של מעכב אנזים הממיר אנגיוטנסין (ACE), הפועל על ידי חסימת פעולתם של הורמונים מסוימים בגוף. זה עוזר להפחית את לחץ הדם ולשפר את זרימת הדם בכל הגוף.

כמה זמן אסוול מחזיק מעמד?

Acewell נמשך בדרך כלל 24 שעות, אם כי זה יכול להשתנות בהתאם לאדם. חשוב ליטול את התרופה כפי שרשם הרופא. אם אתה מתגעגע למנה, קח אותה ברגע שאתה זוכר. אין ליטול שתי מנות בו זמנית.

תופעות לוואי אפשריות

Acewell עלולה לגרום לתופעות לוואי, כולל סחרחורת, כאבי ראש, בחילות ועייפות. זה יכול גם לגרום לשיעול יבש. אם אתה נתקל באחת מתופעות הלוואי הללו, פנה לרופא. תופעות לוואי חמורות אחרות עשויות לכלול אי ספיקת כליות, אי ספיקת כבד ולחץ דם נמוך.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם אתה חווה אחת מתופעות הלוואי החמורות המפורטות לעיל, פנה מיד לטיפול רפואי. אתה צריך גם לפנות לטיפול רפואי אם אתה חווה סימפטומים חריגים אחרים בזמן נטילת Acewell. חשוב ליטול את התרופה כפי שרשם הרופא.

Acewell היא סוג של תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים. חשוב ליטול את התרופה כפי שנקבע על ידי הרופא שלך ולהיות מודע לתופעות לוואי אפשריות. אם אתה חווה תופעות לוואי חמורות כלשהן, פנה מיד לטיפול רפואי. למידע נוסף, בקר ויקיפדיה .

לסיכום, Acewell הוא סוג של תרופה המשמשת לטיפול במגוון מצבים. זה בדרך כלל נמשך 24 שעות, אם כי זה יכול להשתנות בהתאם לאדם. זה יכול לגרום לתופעות לוואי, כולל סחרחורת, כאבי ראש, בחילות ועייפות. אם אתה חווה תופעות לוואי חמורות כלשהן, פנה מיד לטיפול רפואי.

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן