דף הבית » בריאות ואיכות חיים » איך מכינים לזניה בתנור

איך מכינים לזניה בתנור

השאירו פרטים ונחזור מיד:

איך מכינים לזניה בתנור

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

לזניה היא מאכל איטלקי קלאסי שאהוב על רבים. זוהי מנה נהדרת להכנה עבור קהל וקל להתאים אותה עם המרכיבים האהובים עליך. אם אתם מחפשים ארוחה טעימה ומנחמת, לזניה היא הדרך ללכת. אבל כמה זמן צריך לאפות לזניה בתנור? המשך לקרוא כדי לגלות!

מה אתה צריך

לפני שתתחיל להכין לזניה, תצטרך לאסוף כמה מרכיבים ואספקה. תצטרכו אטריות לזניה, צנצנת של רוטב המרינרה האהוב עליכם, גבינת ריקוטה, גבינת מוצרלה, גבינת פרמזן וכל מרכיב אחר שתרצו להוסיף. תזדקק גם לתבנית אפייה בגודל 9×13 וסיר גדול להרתחת האטריות.

איך מכינים לזניה

ברגע שיש לך את כל המרכיבים והאספקה שלך, הגיע הזמן להתחיל להכין לזניה. התחל בחימום מראש של התנור ל-375 מעלות פרנהייט. לאחר מכן, מביאים לרתיחה סיר גדול עם מים מומלחים. מוסיפים את אטריות הלזניה ומבשלים אותן במשך 8-10 דקות, או עד שהן אל דנטה. לאחר שהאטריות מבושלות, מסננים אותן ומניחים אותן בצד.

לאחר מכן, מרחו שכבה דקה של רוטב מרינרה בתחתית תבנית האפייה שלכם בגודל 9×13. לאחר מכן, שכבו את אטריות הלזניה המבושלות על גבי הרוטב. מורחים על האטריות שכבה של גבינת ריקוטה ואחריה שכבה של גבינת מוצרלה. מוסיפים שכבה נוספת של אטריות, ואחריה עוד רוטב, גבינת ריקוטה וגבינת מוצרלה. חזור על התהליך עד שתשתמש בכל החומרים שלך.

לאחר ההרכבה של הלזניה, מפזרים את החלק העליון בגבינת פרמזן. מכסים את הכלי בנייר אלומיניום ואופים בתנור שחומם מראש למשך 30 דקות. לאחר מכן, מסירים את נייר הכסף ואופים 15-20 דקות נוספות, או עד שהגבינה נמסה והלזניה מבעבעת. הניחו ללזניה להתקרר 10 דקות לפני ההגשה.

טיפים להכנת הלזניה המושלמת

הכנת לזניה יכולה להיות קצת מסובכת, אז הנה כמה טיפים שיעזרו לכם להכין את המנה המושלמת. ראשית, הקפידו להשתמש בכמות מספקת של רוטב. אתה לא רוצה שהלזניה שלך תהיה יבשה, אז הקפד להשתמש ברוטב מספיק כדי לשמור על לחות. שנית, הקפידו להשתמש בכמות מספקת של גבינה. לזניה זה רק הגבינה, אז אל תחסכו! לבסוף, הקפידו לתת ללזניה להתקרר לפחות 10 דקות לפני ההגשה. זה יעזור ללזניה להתייצב ויקל על החיתוך וההגשה.

סיכום

לזניה היא מנה איטלקית קלאסית שקל להכין ובטוח תשמח את הקהל. כל מה שאתה צריך זה כמה מרכיבים ותבנית אפייה בגודל 9×13. הקפידו לחמם את התנור ל-375 מעלות פרנהייט ואפו את הלזניה במשך 45 דקות. בעזרת הטיפים האלה, תוכלו להכין את הלזניה המושלמת בכל פעם. למידע נוסף על הכנת לזניה, בדוק את הסרטון הזה .

לזניה היא ארוחה טעימה ומנחמת שבטוח תשמח. עם המדריך הקל לביצוע הזה, תוכל להכין את הלזניה המושלמת בכל פעם. אז קח את המרכיבים שלך ותתחיל לבשל!

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן