דף הבית » אמנות ותרבות » כמה זמן עד שדקל ננסי ישפיע?

כמה זמן עד שדקל ננסי ישפיע?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן עד שדקל ננסי ישפיע?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מהו דקל גמד?

דקל ננסי הוא סוג של עץ דקל קטן יותר מזנים אחרים. גובהו בדרך כלל בין שלושה לשישה מטרים, והעלים שלו בדרך כלל קצרים יותר מאלה של כפות ידיים אחרות. דקלים ננסיים פופולריים בשל התחזוקה הנמוכה שלהם ויכולתם לשגשג במגוון אקלים. הם משמשים לעתים קרובות גם כצמחי נוי בגנים ובגינון.

כמה זמן לוקח לדקל גמד להשפיע?

בדרך כלל לוקח כמה חודשים עד שהדקל הננסי ישפיע. משך הזמן המדויק יהיה תלוי בסוג הדקל ובאקלים בו הוא נטוע. בדרך כלל, לוקח כשלושה חודשים עד לדקל ננסי להתבסס ולהתחיל לגדול.

שתילת דקל גמד

כאשר שותלים דקל ננסי, חשוב לבחור נקודה המקבלת הרבה אור שמש ובעלת אדמה מתנקזת היטב. האדמה צריכה להיות מעט חומצית, עם pH של 6.5 עד 7.5. יש לשתול את כף היד בגומה ברוחב פי שניים ועמוק פי שניים מהשורש. יש לטפטף קלות את האדמה סביב כדור השורש כדי להבטיח שהדקל נטוע היטב.

טיפול בדקל גמד

לאחר שתול דקל ננסי, חשוב לספק לו את הטיפול המתאים. יש להשקות אותו באופן קבוע, אך לא לעתים קרובות מדי. יש לשמור על האדמה לחה, אך לא רטובה. יש למרוח דשן כל כמה חודשים כדי להבטיח שכף היד מקבלת את חומרי הזנה הדרושים לה. גיזום צריך להיעשות באופן קבוע כדי לשמור על בריאות כף היד ומראה במיטבה.

סיכום

דקל ננסי הוא בחירה מצוינת למי שמחפש צמח בעל תחזוקה נמוכה שיכול לשגשג במגוון אקלים. בדרך כלל לוקח כמה חודשים עד שהדקל הננסי מתחיל להשפיע, וחשוב לספק לו את הטיפול והתחזוקה המתאימים. עם טיפול נכון, כף יד ננסית יכולה לספק שנים של יופי והנאה. למידע נוסף, בקר ב-YouTube או מצא מידע נוסף בוויקיפדיה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן