דף הבית » אמנות ותרבות » כמה זמן משפיע Sensodyne?

כמה זמן משפיע Sensodyne?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן משפיע Sensodyne?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה Sensodyne?

Sensodyne היא משחת שיניים המסייעת בהקלה על רגישות השיניים. זה עובד על ידי חסימת המסלולים המובילים לקצות העצבים בשיניים, מה שעוזר להפחית את הכאב הקשור לרגישות בשיניים. Sensodyne זמין בזנים רגילים וחזקים במיוחד, וניתן להשתמש בו כחלק משגרת היגיינת הפה הרגילה.

כמה זמן משפיע Sensodyne?

Sensodyne בדרך כלל נכנס לתוקף תוך מספר ימים מהשימוש. עם זאת, עשויים לחלוף עד שבועיים עד שההשפעה המלאה תורגש. משך הזמן שלוקח לסנסודיין להשפיע תלוי באדם ובחומרת רגישות השיניים שלהם.

כיצד להשתמש ב- Sensodyne

כדי להפיק את המרב מסנסודיין, חשוב להשתמש בו נכון. להלן כמה טיפים לשימוש ב- Sensodyne:

  • צחצח שיניים פעמיים ביום עם Sensodyne.
  • השתמש בכמות משחת שיניים בגודל אפונה.
  • צחצחו במשך שתי דקות בכל פעם.
  • שטפו את הפה במים לאחר הצחצוח.
  • הימנע מאכילה או שתייה של כל דבר חומצי לפחות 30 דקות לאחר הצחצוח.

כמו כן, חשוב לציין שסנסודיין אינו מהווה תחליף לטיפול שיניים רגיל. חשוב לבקר את רופא השיניים באופן קבוע לבדיקות וניקויים.

מתי לפנות לרופא שיניים

אם רגישות השיניים שלך נמשכת לאחר השימוש בסנסודיין, חשוב לפנות לרופא שיניים. רופא השיניים שלך יכול לעזור לקבוע את הגורם לרגישות השיניים שלך ולהמליץ על מהלך הטיפול הטוב ביותר.

סיכום

Sensodyne היא משחת שיניים המסייעת בהקלה על רגישות השיניים. זה בדרך כלל נכנס לתוקף תוך מספר ימים מהשימוש, אך עשויים לחלוף עד שבועיים עד שההשפעה המלאה תורגש. כדי להפיק את המרב מסנסודיין, חשוב להשתמש בו כראוי ולבקר באופן קבוע אצל רופא השיניים לבדיקות וניקויים. אם רגישות השיניים שלך נמשכת לאחר השימוש בסנסודיין, חשוב לפנות לרופא שיניים. למידע נוסף על Sensodyne ורגישות שיניים, בדוק את הסרטון הזה .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן