דף הבית » אמנות ותרבות » כמה זמן מחזיק מורפיום?

כמה זמן מחזיק מורפיום?

השאירו פרטים ונחזור מיד:

כמה זמן מחזיק מורפיום?

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

מה זה מורפיום?

מורפיום הוא משכך כאבים אופיואידי חזק המשמש לטיפול בכאב בינוני עד חמור. הוא משמש בדרך כלל לטיפול בכאב הנגרם על ידי ניתוח, פציעה או מצבים כרוניים כגון סרטן. מורפיום זמין במגוון צורות, כולל טבליות, כמוסות ותמיסות נוזליות. זה זמין גם בצורות שחרור מורחב שנועדו לספק הקלה לאורך זמן בכאב.

איך מורפיום עובד?

מורפיום פועל על ידי קשירה לקולטני אופיואידים במוח ובחוט השדרה. קשירה זו מפעילה את המערכות הטבעיות לשיכוך כאבים בגוף, מה שיכול לעזור להפחית את עוצמת אותות הכאב הנשלחים למוח. המורפיום משפיע גם על מערכת התגמול של המוח, מה שעלול לייצר תחושת אופוריה.

כמה זמן מחזיק מורפיום?

ההשפעות של מורפיום יכולות להימשך בין ארבע לשש שעות. משך הזמן שהמורפיום נמשך תלוי באדם, במינון ובצורת התרופה. צורות מורפיום בשחרור מורחב יכולות להימשך עד 12 שעות.

תופעות לוואי אפשריות של מורפיום

מורפיום יכול לגרום למגוון תופעות לוואי, כולל בחילות, עצירות, נמנום, סחרחורת ובלבול. זה יכול גם לגרום לדיכאון נשימתי, שעלול להיות מסכן חיים. שימוש ארוך טווח במורפיום יכול להוביל לסובלנות, תלות והתמכרות.

מתי לפנות לטיפול רפואי

אם אתה חווה אחד מהתסמינים הבאים בעת נטילת מורפיום, פנה מיד לטיפול רפואי:

  • ישנוניות קשה
  • קשיי נשימה
  • בִּלבּוּל
  • הזיות
  • בחילות קשות או הקאות
  • התקפים

מורפיום הוא משכך כאבים אופיואידי חזק שיכול לשמש לטיפול בכאב בינוני עד חמור. חשוב להבין כמה זמן מחזיק המורפיום ואת תופעות הלוואי האפשריות של התרופה. אם אתה חווה אחד מהתסמינים המפורטים לעיל, פנה מיד לטיפול רפואי. למידע נוסף על מורפיום, בקר ב-YouTube .

צרו איתנו קשר

אהבתם? שלחו לחבר\ה שחייב\ת לדעת גם!

דילוג לתוכן